Sitecom LN-515

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikv01

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
41
Hallo,

Sinds enige tijd gebruik ik de homeplug va Sitecom (LN-515) vandaag viel de internetverbinding tussen de 2 homplugs in 1 keer weg :shocked:, en deze heb ik tot op heden nog niet terug kunnen krijgen.
Ik heb alles gedaan denk ik:
- homeplugs gewisseld,
- homeplugs gereset,
- kabels vervangen,

Er is wel een verbinding tussen de homeplug en de router. Na veel proberen ben ik maar weer overgestapt op een draadloze verbinding.

Wie kan mij nog verder helpen?
 
Ln 515

Hallo,
Ok ik zit met ongeveer het zelfde een probleem, bezit de starters kit LN515 met nog een losse 3de unit LN505
Deze heb ik met de software van SYTCOM LN515 geinstalleerd en een netwerknaam gegeven.
Alle drie de units werken wel op een stekkerdoos waardoor ze naast elkaar staan.
Zovlug ik een unit in een ander wandcontact doos plaats, (2 mtr) verder vinden ze elkaar niet meer.
Ook alles geprobeerd maar het lukt van geen kanten om de units met elkaar te verbinden.
Contact opgenomen met sitecom en het antwoord was: Je zult wel te veel ruis op het elektrischenet hebben. Tja, daar zit je dan met een product wat niet werkt en een antwoord wat misserabel is. (Helpdesk studentje) De moeite nemen om het probleem op te lossen wordt niet eens genomen laat staan dat ze je verder helpen. Ben weer overgegaan naar draadloos. Kan ik het helpen dat er ruis op het elektrische net zit!. Ik zeg hierbij dat dan het product totaal waardeloos is. Het is een gewoon woonhuis alles gelijkvloers. Niets bijzonders want ook bij een collega heb ik geprobeerd om de units (dus op een ander elektrischnet) aan de praat te krijgen. Dus ook daar niet wel op een stekkerdoos naast elkaar. Ik zou zeggen blijf met je handen van de SITECOM LN515 af. Sitecom levert een product dat zijn specificaties niet waarmaakt. KAT IN DE ZAK!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan