iPod zit vast op 'Verbonden'-scherm!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

indri

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
73
Hallo,
Mijn iPod (16 GB, 3 Maanden oud) zit vast op het "Verbonden- verwijder voor loskoppeling" scherm, nadat ik hem heb gebruikt om playstation 3 opgeslagen spellen te back-uppen, toen ging ik ze op mijn laptop zetten, en iTunes liep vast, toen heb ik bij 'Processen' paar dingen afgesloten tot hij weer reageerde, maar het helpte niet, dus toen heb ik Ctrl Alt Delete en dan afmelden, afsluiten gedaan.

Nu zit mijn iPod vast op het verbonden scherm, en mijn laptop gaat vreemd doen als ik de usb erin doe, maar dan haal ik hem erweer uit haal werkt alles GELIJK weer. Als ik iTunes open zet en dan mijn iPod erin doe, en dan een aantal minuten wacht, staat er dat er een beschadigde iPod is gevonden, als ik op herstellen druk gaat er een balkje bewegen, staat uiteindelijk stil, verder gebeurt er niets.

Kan ik mijn iPod resetten?
 
Raar.

In IE doet de site het wel.
In Firefox en Chrome niet....
Heb je ook IE?
 
Mogelijk de playstation bestanden?
Ik neem tenminste aan dat je het probleem van je ipdo bedoelde en niet heet rarre probleem van de apple site:)

Ik begrijp dat de ipod het weer goed doet?
 
Mogelijk de playstation bestanden?
Ik neem tenminste aan dat je het probleem van je ipdo bedoelde en niet heet rarre probleem van de apple site:)

Ik begrijp dat de ipod het weer goed doet?

Ja, hij doet het weer, en ik denk eigenlijk dat het komt doordat mijn computer niet goed uitgeschakeld is, maarja, is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan