Vraagje IP

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
365
Hallo

Ik wist niet goed waar ik hem neer moest zetten, maar het heeft te maken met mijn IP-adres
Ik wil weten of het mogelijk is om je IP-adres te veranderen. Ik bedoel hierbij het internet IP-adres. Is hier een mogelijkheid voor?

Groeten Bart
 
je kun proberen om je router adressen opnieuw op te vragen ander moet je denk ik bij je provider zijn.
 
je kun proberen om je router adressen opnieuw op te vragen ander moet je denk ik bij je provider zijn.

router adressen opnieuw aanvragen?
En wat zou ik dan bij de provider moeten doen? vragen om een nieuw ip-adres? En is dit dan een gratis optie, of gaat dit iets kosten?
 
Hangt van de provider af. Bij UPC krijgen wij eens in de zoveel tijd een ander adres.
Maar wat heeft een ander adres voor nut dan? Ergens gebanned?
 
Hangt van de provider af. Bij UPC krijgen wij eens in de zoveel tijd een ander adres.
Maar wat heeft een ander adres voor nut dan? Ergens gebanned?

:cool: als je tussen de letters leest is het wel iets dat erop lijkt ja :thumb:
 
:D

Je kan ook heel simpel de stroom van je modem halen, tijdje wachten en dan de stroom er weer op. In sommige gevallen wordt ook dan het adres vernieuwd. Voor de rest kan je er zelf weinig aan doen.
 
:D

Je kan ook heel simpel de stroom van je modem halen, tijdje wachten en dan de stroom er weer op. In sommige gevallen wordt ook dan het adres vernieuwd. Voor de rest kan je er zelf weinig aan doen.

dit werkt niet altijd
alleen als je isp provider dit aanbied
static en fixed

maar meestal op aanvraag kun je wel je ip laten verranderen alleen werkt dat wel argwaan op
 
Klopt vandaar dat ik ook zei "In sommige gevallen wordt ook dan het adres vernieuwd".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan