site checke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is weer woensdag tijd voor een nieuwe horloge (fout)
moet zijn

Het is weer woensdag, tijd voor een nieuwe horloge

met komma.

bij vragen en informatie
Mocht u een vragen hebben

moet zijn Mocht u vragen hebben of Mocht u een vraag hebben
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ga meteen even veranderen staat wel slordig ja



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een mooie website trouwens.
PS: ik maak zelf altijd ook veel fouten.




Maar nederlants is tog me goetste vak best raar.
 
Bedankt en ja foute maken we allemaal me vriendin heeft al veel fouten weg gehaald ben een drama met spelling ect mja je kan beter even door meerdere mensen laten checken ;)



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, zal ik je dan maar een compliment maken..........
images


Laadt vlot in,
ziet er strak uit,
nette layout.

Kleurgebruik goed, en tekst goed leesbaar.
Evenwel op je marktplaats is het oranje storend voor de ogen, mag een ander kleurtje hebben.

:cool:
 
Bedankt :) en ja zat ook eerst aan tedenken om toch een anderen kleur tedoen maar dat orange kleurd wel weer mooi bij de normale site



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kleurgebruik goed, en tekst goed leesbaar.
Leesbaar maar vol met fouten helaas.
Ik heb deze site opgericht, zodat er meer mensen gemakkelijk een mooie, goedkope en van een goede kwaliteit horloge kunnen kopen.
Is gewoon niet goed. Dat hoort iets als "Ik heb deze site opgericht zodat meer mensen makkelijk een mooi en goedkoop horloge kunnen kopen, van goede kwaliteit." Al blijft het een beetje een ongelukkige zin. Persoonlijk zou ik niet snel iets kopen van een site waar het Nederlands/Engels/wat dan ook, slecht is. Het geeft niet veel vertrouwen.

Layout en kleurenschema heb ik ook niets op aan te merken, wel is het zo dat er veel fouten in de HTML zitten. http://validator.w3.org/
 
Ik vind niet dat je de fouten goed kan bepalen met dat vali ding :p
tik maar eens marktplaats.nl in.. die heeft 300 Errors, 41 warning(s)
maar nog nooit problemen mee gehad.
 
@ Mohblind:

Lees eerst je email / P.B.
 
Leesbaar maar vol met fouten helaas.

Is gewoon niet goed. Dat hoort iets als "Ik heb deze site opgericht zodat meer mensen makkelijk een mooi en goedkoop horloge kunnen kopen, van goede kwaliteit." Al blijft het een beetje een ongelukkige zin. Persoonlijk zou ik niet snel iets kopen van een site waar het Nederlands/Engels/wat dan ook, slecht is. Het geeft niet veel vertrouwen.

Layout en kleurenschema heb ik ook niets op aan te merken, wel is het zo dat er veel fouten in de HTML zitten. http://validator.w3.org/

Hij rekend wel al heel snel iets fout als en </span> staat is de < fout dus dat klopt neit helemaal denk
 
Hij rekend wel al heel snel iets fout als en </span> staat is de < fout dus dat klopt neit helemaal denk

Nou.... denk het wel..........

Dit is juist:
Code:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en">

<head>

  <title>www.NWatches.nl tikt maar door</title>
  <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />

  <!-- **** layout stylesheet **** -->
  <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style/style.css" />

  <!-- **** colour scheme stylesheet **** -->
  <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style/orange.css" />

</head>

<body>
<div >test<span style="color: #ffffff;">Nog:</span> stukje
<br />
</div>
</body>

</html>

Ik heb gewoon een stukje code gepakt, de span in een div gezet en het is goedgekeurd.

Je dient GeEn HooFD letters te gebruiken, en sommige codes kunnen niet door andere codes omsloten worden.
Oude codes zijn ook taboe.
Alles hangt af van de kop, doctype welke je gebruikt.

Stuk voor stuk dien je de 227 fouten te verbeteren.

:cool:
 
maar waarom zegt hij stuk of 10 x dat </html> fout is ? helemaal onder aan staat dat :confused:
 
Staat precies wat er fout is:
# Line 206, Column 7: Opening and ending tag mismatch: BR line 193 and html

</html>


# Error Line 206, Column 7: Premature end of data in tag BR line 190

</html>


# Error Line 206, Column 7: Premature end of data in tag BR line 188

</html>

Opening and ending tag mismatch -> openings en eindtag onjuist

Premature end of data in tag BR line -> voortijdig einde van tag

Dus heel je code nalopen, bovenaan beginnen,
dan twee of drie fouten oplossen, en weer controleren.

:cool:
 
Je verteld de browser dat de site in xhtml is geschreven, in xhtml mag iets als <br> niet, dat moet <br /> zijn. Iedere tag, ook enkelvoudige, moet worden afgesloten. Gebruik van hoofdletters in tags is uit den boze.
 
onwijs bedankt voor die site ben nu rustig aan mee bezig de fouten er uit halen en me site over zetten in .php :)
 
als ze bvb zeggen

Line 140, Column 111: there is no attribute "bgColor"
…ght="&amp;{countdownheight};" bgColor="&amp;{countdownbgcolor};" visibility="h…✉
You have used the attribute named above in your document, but the document type you are using does not support that attribute for this element. This error is often caused by incorrect use of the "Strict" document type with a document that uses frames (e.g. you must use the "Transitional" document type to get the "target" attribute), or by using vendor proprietary extensions such as "marginheight" (this is usually fixed by using CSS to achieve the desired effect instead).

This error may also result if the element itself is not supported in the document type you are using, as an undefined element will have no supported attributes; in this case, see the element-undefined error message for further information.

How to fix: check the spelling and case of the element and attribute, (Remember XHTML is all lower-case) and/or check that they are both allowed in the chosen document type, and/or use CSS instead of this attribute. If you received


Wat moet er dan inplaats van " staan? en waarom moet dat anders o.o?
 
Laatst bewerkt:
Wat meot er dan inplaats van " staan? en waarom moet dat anders o.o?

Niks.

Als je de broncode van de test bekijkt zul je zien dat die code er niet meer in zit.
De javascripts zijn uit de pagina gehaald, en verlegd buiten de broncode, in een eigen file.
Zodoende krijg je geen foutmelding.

:cool:
 
hmm heb ik ook gedaan maar telkens als ik dan weer naar mijn site ga doe java script het niet meer en zegt hij dat er 1 fout is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan