onbekend netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
ik heb af en toe een probleem met mijn verbinding,
heb vanmiddag de pc uitgezet en nu (vanavond) weer aangezet, ik had nu geen verbinding, terwijl de pc van mijn vrouw wel online kan,
als ik bij netwerkcentrum kijk zag ik 2 verbindingen, nl BIBEL en een Onbekend netwerk
hoe dat Onbekend netwerk daar verschijnt is mij een raadsel, het hoort er niet te staan............. daardoor kan ik dus niet online.
zie de printscreen......................
netwerk.jpg


vreemd dus, dit is niet de eerste keer, dat dat Onbekend netwerk er in ene is,
heb nu al 3x opnieuw gestart, nu is (na de 3de keer) wel verbinding en zie ik via netwerkcentrum ook alleen de bovenste (BIBEL) zoals in de print..........................

iemand een idee hoe na het starten van de pc er in ene dat Onbekend netwerk bij staat en hoe dat is te verwijderen ?
de pc is via de router verbonden met utp kabel.
 
gaan naar draadloze netwerken beheren en alles verwijderen.
vervolgens alleen met 1 netwerk verbinden(+opslaan)
 
ik heb via apparaatbeheer de draadloze kaart uitgeschakeld, wist niet dat deze ook deze nieuwe pc zat :-(
daarna ook nog via services een string uitgeschakeld, want in de map program files staat de map bonjour, met daarin staat mDNSResponder. exe
deze dus uitgeschakeld bij services, n.m.m. had dat betrekking op Dreamweaver CS3,
nu (vandaag) zie ik ook dat onbekend netwerk niet meer staan in netwerkcentrum en heb ik weer normaal verbinding en kan ook in de gedeelde mappen van de andere pc komen en andersom.
hopelijk is het nu in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan