Hoe doe ik dit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

saarki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Berichten
3
Beste mensen,

Ik wil een video maken en dan een link toevoegen aan die video
dus als iemand die video openmaakt dat ze ook gelijk na me site gaan

kan iemand me verder helpen please?
 
ik wil films delen op limewire, maar als ze me video downloaden en openen wil ik dat ze worden doorgelinkt naar me site, in feite wil ik gewoon de link die naar mij site gaat en mijn video samenvoegen 1 bestand
 
Laatst bewerkt:
Bijna omogelijk, dit kan speciaal niet omdat het heel virus gevoelig is. Een bedreiging zo zich op die manier makkelijk kunnen verspreiden omdat et geen executabe is. mat Flash video kan je wel zoiets doe, maar angezien je gaat streamen heeft dat geen zin. Het handigst is om gewoon de link te vermelden aan het begin van de video. Een andere oplossing is om de video te importeren in een programma. Gewoon een executable bijvoorbeeld en dan daarin de link.
 
Bijna omogelijk, dit kan speciaal niet omdat het heel virus gevoelig is. Een bedreiging zo zich op die manier makkelijk kunnen verspreiden omdat et geen executabe is. mat Flash video kan je wel zoiets doe, maar angezien je gaat streamen heeft dat geen zin. Het handigst is om gewoon de link te vermelden aan het begin van de video. Een andere oplossing is om de video te importeren in een programma. Gewoon een executable bijvoorbeeld en dan daarin de link.

bedankt voor je snelle reactie, ehm da laatst waar je het over had, hoe werkt da eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan