van WMV naar AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

jstaars

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Berichten
4
Hallo iedereen,

Sinds een paar weken ben ik bezig met de afleveringen van Goede Tijden Slechte Tijden te downloaden van RTL gemist. Ik gebruik hiervoor het programma SDP Downloader.

Het downloaden van de site gaat prima, maar door de rechten kun je de bestanden niet meer afspelen naar een bepaalde datum.

Nu heb ik Total Video Converter gedownload om deze bestanden (die ik opsla als WMV) om te zetten naar AVI. Bij de eerste 6 afleveringen ging dit super, maar nu lukt het me de andere afleveringen die erna komen niet met converteren. Na een paar tellen is total video converter klaar en als ik op het avi bestand klik krijg ik grijs beeld...

Ik heb geprobeerd de laatste aflevering nog een keer opnieuw te downloaden, maar als ik dit bestand weer wil opzette in AVI blijf ik hetzelfde probleem hebben...

:shocked:

Is er iemand die me hiermee kan helpen???

Het is zo vervelend, ik vind geen oplossing ervoor.
:(
 
Al een ander programma geprobeerd?
Ik raad je Format Factory aan.
 
Hallo,

In het task list van total video converter staat de grootte van het originele bestand en de grootte van het doelbestand. Staan hier de normale groottes al vermeld? (dus de grootte van het nieuwe bestand is vergelijkbaar met de grootte van het oude bestand)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Terrarabo
Ik heb format factory geprobeerd, als deze klaar is met converteren en ik speel het bestand af dan zie ik alleen maar gekleurde blokken en misvormt geluid.

Ditzelfde probleem had ik bij SUPERconverter
ik heb ook win avi geprobeerd, maar die start niet eens met converteren.

@DJ14
Bij total video converter, is de input ongeveer 264MB en de output ongeveer 350MB,
dat is toch redelijk of niet??

Dankjwel voor het snelle reageren :thumb:
 
Ik het het geprobeerd met GemistDownloader, maar ik kreeg de melding:
Deze video is beveiligd met DRM - het is hierdoor onmogelijk om deze video te downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan