Windows 7 slaapstand probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinlamers

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2010
Berichten
16
Ik zet mijn computer altijd in slaapstand. Soms gaat ie dan uit het niets aan en heeft ie geen beeld. Dit had ik deze avond ook. Ik zet hem dan altijd via de hoofdknop uit. Nu deed ik dit weer, maar nu blijft de hoofdknop blauw branden en heb ik geen beeld al zo'n 2 uur lang. Het rare is dat de hoofdknop wel brand. Heeft dit er wat mee te maken? Ik kan dus niks meer.

Ik stuur dit bericht vanaf mijn ipod.

Ik weet niet precies waar ik het moest zetten dus deed ik het maar in dit gedeelte van het forum. Ik heb een medion akoya met windows 7 erop.
 
Laatst bewerkt:
Houdt de aan en uitknop even langer dan 5 seconden ingedrukt. Laptop gaat dan uit. Wacht 10 seconden en start de computer opnieuw op.

Je probleem kan meerdere oorzaken hebben. Het is dus niet zo makkelijk te zeggen wat je eraan kunt doen. Kijk in ieder geval of je PC up-to-date is en controleer voor de zekerheid de instellingen bij Energiebeheer (configuratiescherm).

Ik heb zelf ook drie pc's in huis met windows 7, maar heb nog geen vergelijkbaar probleem geconstateerd. Misschien is het een incident en heb je hier later geen last meer van.

grtz,
 
Laatst bewerkt:
Houdt de aan en uitknop even langer dan 5 seconden ingedrukt. Laptop gaat dan uit. Wacht 10 seconden en start de computer opnieuw op.

Je probleem kan meerdere oorzaken hebben. Het is dus zo moeilijk te zeggen wat je eraan kunt doen. Kijk in ieder geval of je PC up-to-date is en controleer voor de zekerheid de instellingen bij Energiebeheer (configuratiescherm).

Ik heb zelf ook drie pc's in huis met windows 7, maar heb nog geen vergelijkbaar probleem geconstateerd. Misschien is het een incident en heb je hier later geen last meer van.

grtz,


O dat zal ik is kijken als hij het weer doet, maar het probleem is nou juist dat hoe lang of kort ik de aan/uit knop indruk er gebeurt niks. Terwijl het lampje onder de knop wel de hele tijd brand?

M.V.G Robin Lamers
 
Mijn computer doet het middels weer ik haalde de accu er even uit en toen kon hij weer aan. Maar ik zit nog steeds met het probleem dat hij soms zomaar aangaat. Iemand oplossingen?
 
Het aangaan van de laptop kan diverse oorzaken hebben, probeer eens MCE Standby tool te installeren, hierin staat precies vermeld welke apparaten de computer uit standby mogen halen. Probeer maar eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan