Download Snelheid niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Hallo allemaal,

Sinds een paar uur vandaag is onze Internet snelheid verhoogd van 6mbps naar 12mbps down. en nu download ik XP Embedded maar ik hoor nu 1,44mb/s tekrijgen maar krijg nog geen eens 1mb/s.Zie printscreen.

Hoe kan dit bij een Internet speedtest kreeg ik wel de volle 1.44 mb/s download wat ik binnen haal.

MIjn Provider is Zeelandnet
 

Bijlagen

  • Download Snelheid.png
    Download Snelheid.png
    50,5 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Hou je er wel rekening mee dat je ook afhankelijk bent van de upload snelheid van de partij waar jij je bestand vandaan haalt.....je verbinding is goed wat bij een Speedtest haal je wel wat je moet hebben zeg je.
Dus ligt het gewoon aan de upload snelheid. Ik heb bijvoorbeeld een 50 Mb verbinding maar haal met downloaden ook heel vaak die snelheid niet hoor omdat de aanbieder van het bestand gewoon niet zo snel kan uploaden !!
 
Als je een draadloze verbinding gebruikt en slecht bereik hebt kan dat ook (een deel van) de reden zijn.

EDIT: een ander probleem kan ijn dat je gewoon ver van de dichtstbijzijnde schakelkast zit, op dat moment krijg je gewoon een lagere snelheid.
EDIT2: Afstand is te controleren op http://www.speedtest.nl/adsl/
 
Laatst bewerkt:
Hou je er wel rekening mee dat je ook afhankelijk bent van de upload snelheid van de partij waar jij je bestand vandaan haalt.....je verbinding is goed wat bij een Speedtest haal je wel wat je moet hebben zeg je.
Dus ligt het gewoon aan de upload snelheid. Ik heb bijvoorbeeld een 50 Mb verbinding maar haal met downloaden ook heel vaak die snelheid niet hoor omdat de aanbieder van het bestand gewoon niet zo snel kan uploaden !!

Ik had een paar dagen in de avond maar een 100kb tot 200kb verbinding raar maar waar. Vraag mij niet hoe

PS: Internet is via COAX/KABEL
 
Probeer deze link eens:

http://speedtest.bbned.nl/

En dan een download grootte selecteren. Ben benieuwd.

Er is / zijn op dit moment 21 gebruiker(s) van deze speedtest online. Een hoog aantal gebruikers kan de uitslag van deze tests beïnvloeden. Indien er meer dan 50 gebruikers online zijn wordt u sterk aanbevolen deze tests op een later tijdstip te herhalen.


Dus ik wacht maar tot er weinig mensen zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan