Contact externe server lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundreamer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
139
Vrienden,

Ik weet niet of ik deze vraag onder besturingssysteem XP kan plaatsen, maar heb geen andere map gevonden waaronder het kon. Anders geef mij maar aan waar ik het wel kan plaatsen. Het gaat om contact te krijgen met externe server. Ik heb XP en IE 8, Norton 2010.

Ik krijg dus geen contact met mijn externe server van het werk, als ik wil inloggen, moet de 'endpoint component manager downloaden ' automatisch gaan starten, maar dat gebeurt niet, hij breekt af. Hij wordt dus door iets geblokt , en wij weten niet wat ??

Daarna komt er een scherm waarop ik wel kan inloggen maar daarna kom ik niet verder. Zie bijlage.

We hebben geprobeerd om extern het bestand 'WhlClientSetup-All.msi' te installeren, maar dat pakt hij ook niet , wat moeten we doen , het is technisch , maar een uitdaging ??


Hopelijk weet iemand het antwoord ??:confused:

Hart gr
Erik








endpoint component manager
 

Bijlagen

  • Beperking.JPG
    Beperking.JPG
    17,2 KB · Weergaven: 35
  • Externe Server.JPG
    Externe Server.JPG
    45,2 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Firewall

Het kan zijn dat een Firewall dit blokkeerd. Kijk eens in je eigen firewall ( Volgensmij Norton 2010? ) of je dit programma kan "toestaan" met internet verbinding. Als je de standaard Windows Firewall gebruikt, deze heel even uitschakelen, behalve als deze echt nodig is. ( Ik raad ZoneAlarm firewall aan, deze werkt erg goed )
 
Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat een Firewall dit blokkeerd. Kijk eens in je eigen firewall ( Volgensmij Norton 2010? ) of je dit programma kan "toestaan" met internet verbinding. Als je de standaard Windows Firewall gebruikt, deze heel even uitschakelen, behalve als deze echt nodig is. ( Ik raad ZoneAlarm firewall aan, deze werkt erg goed )

Dank je Ultraware :thumb: alleen , is het wat moeilijker dan dat... de firewall is het niet. De administrator heeft het wel kunnen fixen in Browser Google Chrome, alleen in IE lukt het nog niet. Andere suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan