drm rtl

Status
Niet open voor verdere reacties.

noldi

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Berichten
10
Hallo,

Is er misschien iemand die mij kan helpen om de drm van deze rtl show te verwijderen http://www.rtl.nl/shows/echtwaar/home/index.xml
Downloaden is geen probleem, alleen die drm..... Ik zit nl in 1 van deze shows en wil dit filmpje graag bewerken. Ik heb al programma's als camtasia geprobeerd maar dat is niet echt mooi geworden. Ik heb winXP en tunebite doet ook niet wat hij zou moeten doen. Heeft iemand nog tips??

Noldi
 
wat bedoel je met drm?
wat ik begrijp is dat het gelocked is om te bewerken.
omzetten naar andere formaat en dan is het als goed is weg.

Byee VRC
 
wat bedoel je met drm?
wat ik begrijp is dat het gelocked is om te bewerken.
omzetten naar andere formaat en dan is het als goed is weg.

Byee VRC

Hier een tutorial: klik. @visha: DRM staat voor Digital Rights Management.
 
Hey,

Dank je voor je reactie, maar dat fairuse werkt niet. Ik heb ook tunebite geprobeerd maar daar krijg ik contstant een playback licence error. Of ik doe iets hopeloos fout of de drm van rtl is niet te verwijderen???
 
Hey,

Dank je voor je reactie, maar dat fairuse werkt niet. Ik heb ook tunebite geprobeerd maar daar krijg ik contstant een playback licence error. Of ik doe iets hopeloos fout of de drm van rtl is niet te verwijderen???

Wat gaat er precies mis bij Fairuse4WM??
 
Laatst bewerkt:
Wat gaat er precies mis bij Fairuse4WM??

Bij het recoveren van key's krijg ik "IBX Version 11.0.6000.6324 isn't supported yet". Verder komt hij ook niet.
Hiervoor heb ik al een oudere versie van wmp geinstalleerd (ook het run gedeelte verwijderd)
 
Bij het recoveren van key's krijg ik "IBX Version 11.0.6000.6324 isn't supported yet". Verder komt hij ook niet.
Hiervoor heb ik al een oudere versie van wmp geinstalleerd (ook het run gedeelte verwijderd)

Probeer het volgende:
(1) Downgrade Windows Media Player 11 naar versie 10 (ga naar programma's verwijderen of wijzigen, en deïnstalleer Windows Media Player 11)
(2) Deïnstalleer Windows Media Runtime 11 (ga naar programma's verwijderen of wijzigen)
(3) Verwijder de DRM folder (in program files/windows media player)
(4) Probeer alles opnieuw met FairUse4WM
 
Probeer het volgende:
(1) Downgrade Windows Media Player 11 naar versie 10 (ga naar programma's verwijderen of wijzigen, en deïnstalleer Windows Media Player 11)
(2) Deïnstalleer Windows Media Runtime 11 (ga naar programma's verwijderen of wijzigen)
(3) Verwijder de DRM folder (in program files/windows media player)
(4) Probeer alles opnieuw met FairUse4WM

Dank je voor het meedenken:) Maar dit heb ik al geprobeerd en dit werkt niet helaas. Ik heb nu Tunebite en dat werkt iets beter. Alleen daar heb ik contstant een playback error, iemand daar nog een suggestie voor????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan