iPod Touch Free Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
399
Hallo Allemaal

Weet iemand toevallig een goed werkende site waar je gratis iPod Touch games kunt downloaden.


Alvast bedankt:thumb:
 
De App Store bevat genoeg gratis games, hoewel ik betwijfel dat je dat bedoelt.
 
Ik denk dat je doelt op een Jailbreak. Dit is welliswaar ilegaal, maar hier kan je genoeg over vinden op google.
 
De App Store bevat genoeg gratis games, hoewel ik betwijfel dat je dat bedoelt.

Ik hem net een dag een iPod Touch en hoe zet ik daar dan games op die ik dan uit de
Apple Store gratis haal ? (en wilt u misschien een link geven van die gratis games)

Bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Je zult via iTunes een iTunes-account aan moeten maken.

Volg deze instructies op en dan moet het goed komen: http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL

Hoi,

Maar kijk als ik dan een account wil maken dan MOET ik kiezen tussen de betaalmogelijkheden...

Kijk maar

0B_aafGPnTKzbNzMyNmRkNDQtYmE3OS00ZDE1LWIzZWMtM2Q1N2ZhNWZkMjI5
 
Om een account te maken zonder betaalmogelijkheid moet je in de app store via iTunes een gratis app downloaden. Dan krijg je een scherm waarin je je moet aanmelden. Klik hier op "een account aanmaken". Dan kan het wel zonder betaalmogelijkheid.
 
Om een account te maken zonder betaalmogelijkheid moet je in de app store via iTunes een gratis app downloaden. Dan krijg je een scherm waarin je je moet aanmelden. Klik hier op "een account aanmaken". Dan kan het wel zonder betaalmogelijkheid.

En welke app moet het dan zijn ?
(Sorry voor de vele vragen)

Bedankt
 
Daarom zei ik ook "Volg deze instructies" ;)

Rechtstreeks een account aanmaken levert niet de "Geen"-betalingsoptie op.
 
Owk het is me gelukt !

Maar dan me allerlaatste vraag hoe zet ik dan die app op mijn iPod
 
iPod aansluiten via de meegeleverde kabel, vervolgens zal hij in iTunes verschijnen en kun je de "apps" synchroniseren.
 
Sorry maar eeh...

Ik heb een account aangemaakt en ik moet nu alleen nog zo'n activering e-mail binnen krijgen alleen het duurt wel heel lang.
Ik had al wat opgezocht en op een andere forum had ik gelezen dat het wel even duurt voor dat je zo'n e-mail krijgt.

Bedankt
 
Je moet gwn op google zoeken Jailbreak ipd touch [äantal GB] [firmware versie]
gb weet je zelf wel, firmware staat op de pc of mac in itunes en dan de instructies op internet zoeken. zoek dan how to get all appstore apps for free ofzo en volg weer de stappen ;)
 
Een jailbreak aanraden aan iemand die het al lastig vind via de legale weg te werken :rolleyes:

Als ik lang moet sparen voor een auto houdt dat toch ook niet in dat in dan gewoon maar even eentje moet stelen zodat ik er meteen in rijden kan en geld bespaar?

Gewoon even wachten tot je het activatie-mailtje hebt ontvangen en dan kijken of je wat leuke gratis zaken in de App Store kunt vinden.

Betaalde apps zijn ook niet megaduur dus kun je ook nog overwegen een iTunes Gift Card te kopen en die aan je account te koppelen.
 
Een vriend van me neef die heeft ook een iPod Touch en die kan het altijd nog laten Jailbreaken

Maar heel erg bedankt voor de informatie allemaal:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan