Blu Ray HD-audio --> 25GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeevR

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
5
Hoi,

Als ik nu een Blu Ray film heb en deze is bv 30+ GB en ik wil deze branden op een schijfje van 25GB is er dan een manier om deze film inc. HD audio (DTS-Master of True-HD) te verkleinen? :confused:

Ik bedoel dat ik dan alleen de film, één HD-audio spoor en de subs nog heb en dat ik dan de rest verwijder. Net als het oude DVD-Shrink kon doen voor DVD.:)

Kunnen Blu-Cloner v2/RipBot dit bijvoorbeeld?

Of moet een dergelijke film gewoon branden op een 50GB Blu Ray disc als ik de HD audio sporen wil behouden?!?:confused:

Bedankt,
 
Hoi,

Als ik nu een Blu Ray film heb en deze is bv 30+ GB en ik wil deze branden op een schijfje van 25GB is er dan een manier om deze film inc. HD audio (DTS-Master of True-HD) te verkleinen? :confused:

Ik bedoel dat ik dan alleen de film, één HD-audio spoor en de subs nog heb en dat ik dan de rest verwijder. Net als het oude DVD-Shrink kon doen voor DVD.:)

Kunnen Blu-Cloner v2/RipBot dit bijvoorbeeld?

Of moet een dergelijke film gewoon branden op een 50GB Blu Ray disc als ik de HD audio sporen wil behouden?!?:confused:

Bedankt,
Gwn op een 50GB schijf branden wil je de orginale kwaliteit behouden
 
Dat zal zeker de beste oplossing zijn, maar ik vraag me af of dat het kan.

Kan ik met één programmatje een Blu-Ray, net als bij DVDShrink, opnieuw inrichten om zo volume te sparen en deze dan branden op een 25GB schijfje. Met daarbij wel gelet op de HD-audio, dat deze blijft behouden!!! (Dat bij mijn reciever nog steeds de HD-audio oplicht)
 
nee. Je kan wel de eventuele Reclame eruit halen voordat de fillm begint dat zal een hoop ruimte schillen

Ik ben een programmaatje tegen gekomen genaamd tsMuxer Dit programmaatje schijnt dit wel te kunnen, ooit van gehoord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan