Films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitsy1

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
5
Ik heb de programma’s Koala FTD en Grabit op mijn pc. Ik heb echter geen flauw idee hoe deze programma’s werken. Als ik in Koala FTD de naam van een film intyp krijg ik soms een lijstje als het programma de film al kan vinden en dan moet ik een keuze maken tussen Divx, Wmv, Mpg, DVD of HD. Welke keuze kan ik hieruit het beste maken?
Daarna moet ik op yabsearch klikken en dan op NZB import en is het afwachten of je na een paar uur wachten :eek: een film hebt als ik hem al ergens terugvind op mijn pc. :confused: Maar hoe kan ik op voorhand weten of de film ook Nederlandstalig ondertiteld is?
Is er hier iemand die me over deze programma’s wat meer uitleg kan geven?
 
leesvoer, lees dit aandachtig door.
 
Hey Andre,

Zet het hier maar neer hoor. Ik heb het nog eens geprobeerd, maar in Grabit komt steeds "article not found", dus het lukt me nog steeds niet.
 
maar in Grabit komt steeds "article not found", dus het lukt me nog steeds niet.

het artikel wordt niet gevonden dus
1 er wordt naar een niet bestaand item verwezen, uiteraard wordt dit niet gevonden (hele kleine kans, als je een nzb maakt)
2 de retentie van je nieuws server is niet toereikend en het artikel is al verdwenen (dit zal het probleem wel zijn

http://www.binaries4all.nl/termen/29/
welke server gebruik je?? zoek de retentie eens op en kijk eens hoe oud het artikel is
 
Hoi Turn,

Ik denk zelf ook dat het het tweede is.
Ik gebruik een acer laptop 3680.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan