Menu voor avi-bestanden op dvd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

max1

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
27
Bestaat er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld 6 avi-bestanden met menu op dvd te branden? Ik wil ze niet omzetten naar vob, bijvoorbeeld met Convertx2DVD. Ze moeten dus wel als avi-bestanden op de dvd komen met een menu erbij. Mijn dvd-speler kan avi-bestanden afspelen. Als ik die 6 avi-bestanden als data op dvd brandt, krijg ik wel het menu van de dvd-speler te zien. En op zich werkt dat prima maar een leuk menu zou toch ook mooi zijn.

Mvg., Gerrit
 
Bestaat er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld 6 avi-bestanden met menu op dvd te branden? Ik wil ze niet omzetten naar vob, bijvoorbeeld met Convertx2DVD. Ze moeten dus wel als avi-bestanden op de dvd komen met een menu erbij. Mijn dvd-speler kan avi-bestanden afspelen. Als ik die 6 avi-bestanden als data op dvd brandt, krijg ik wel het menu van de dvd-speler te zien. En op zich werkt dat prima maar een leuk menu zou toch ook mooi zijn.

Mvg., Gerrit

Met winAVI runt niet echt fijn in windows 7 modus
 
Dit is moeilijk te maken, omdat een DVD menu een vts-map is. En een vts-bestand kan geen AVI's lezen.
 
Zal 't proberen met WinAvi, heb Windows XP Home Edition.
Indien het niet lukt, dan ConvertX2DVD3 ;-) duurt wel lang hoor, althans bij mij zo'n 3 uur voor 1,5 Gig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan