Real time video & audio op internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Videostream

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Berichten
3
Ik wil graag direct live opname doorgeven op Internet.
Dus niet eerst op de computer zetten en dan presenteren.
Dit gedurende een halve dag dus b.v. zondag van 12 tot 18 uur live uitzenden via internet. Aantal kijkers moet minimaal 1.000 kunnen zijn, maar liefs meer.

Ik bied een composiet 1V pp signaal met audio aan.

XS4ALL kan het doen, Advance. Kosten per maand 600 Euro (excl. installatie 95€) met een maximum van 300 kijkers.
Dat wil ik niet, want ik wil alleen op zondag van 12 tot 18 uur.

Wie heeft een goed advies.
 
Kijk eens naar windows media services, die kan dat volgens mij, is een onderdeel van windows server 2003, en misschien ook 2008 al weet ik dat niet helemaal zeker. Al kost het streamen voor 1000 gebruikers wel een enorme hoeveelheid bandbreedte.
 
Toelichting:
Ik ben video producent, en registreer. Ben geen technicus en wil een programma wat wordt opgenomen voor aanwezig publiek ook doorzenden via internet.
Daar zijn kosten aan verbonden, maar omdat e.e.a. low-budget is probeer ik een goedkopere manier te vinden om de beelden door te geven.
600€ voor 4 zondagen en 300 potentiele kijkers is te duur.
100€ (liefst minder) per zondag voor 1.000 kijkers is mijn streven.
Worden het meer kijkers blijkt het dus aan te slaan en kunnen er vergoedingen voor gevraagd gaan worden, maar dat is in principe niet de bedoeling, want dan zijn er vast wel sponsors te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Toch opmerkelijk.
:thumb:Is er dan niemand die mij hiermee kan helpen. We zoeken niet een gratis mogelijkheid en zoals vermeld. Er is een klein budget van rond de honderd Euro voor 6 uur presenteren.
Wie o wie heeft een adequate oplossing.:)

De oplossing is gevonden! Voor een zeer verantwoorde prijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan