muziek op usb zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

minjon79

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
13
Ik heb allemaal kinderliedjes cd's die ik op een usb wil zetten. Ik heb ze allemaal op de pc, en ik had ze net op de stick gezet. Alleen op sommige cd's, waarvan de liedjes achter elkaar aan geplakt horen, hoor ik een pauze.

En als ik de stick in de pc stop, dan staan alle nummer door elkaar. Staat het nu in één keer op de stick ook door elkaar? Of is dit alleen op de pc te zien.

Of werkt het met een stick zo dat het eerste nummer die je er op zet ook als nummer 1 te horen is, en de rest komt er achter aan, dus het laatste nummer wat er op komt, is ook als laatste te horen. En blijft dit zo? (net als met een cd?)

En hoe krijg ik die nummers van sommige cd's aan elkaar, als 1 track dan maar.
 
ik snap je vraag om eerlijk te zijn voor geen meter... maar ik zal is wat proberen;

verschillende nummers kan je aan elkaar plakken met simpele softwaren als camtasia, adobe audition etc...

over het algemeen is het niet zo dat het eerste nummer als eerste wordt afgespeeld, dit word meestal geregeld in de nummers die zijn 'getagt' (rechtermuis op het nummer, eigenschappen, tabje details, label: nummer). of dat via een stickje ook zo werkt weet ik om eerlijk te zijn niet...

als dit je vraag niet beantwoord, probeer dan de vraag iets helderder te formuleren :/
 
Zo te zien heb je het heel goed begrepen :D

Ik heb ondertussen de nummers al achter elkaar met mp3 splitter/joiner.

nu nog weten hoe die volgorde werkt op de usb stick.
zoals jij het zegt werkt t niet bij de usb
 
tsja je zou het eens kunnen proberen om te doen zoals jij het dacht, en anders is het een mogelijkheid dat hij ze op bestandsnaam sorteert. dus

09 - nummer 9.mp3
nummer 1.mp3
zzzzz 01.mp3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan