vpn verbinding opzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airbus380

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Berichten
14
Hallo allemaal,

Ik zou graag in jip en janneke taal wil weten hoe ik een VPN verbinding tot stand kan brengen. Mijn bedoeling is namelijk dat ik vanaf de laptop via elke internet aansluiting verbinding kan maken met desktop pc thuis en zo erop kan werken printer foto's bekijken muziek kan luisteren kopieeren en noem maar op.

Ik heb al heel veel wel op google gevonden maar begrijp er niks van het blijkt dat je het met een programme moet doen maar dat kan ook zonder.

Ik gebruik windows 7 32 bit home versie ik heb een ziggo internet met d link router

1 ik weet niet of mijn internet verbinding moet verbreken alvorens een vp verbinding moet aanleggen.

2 op welke pc laptop en of desktop of beide instellingen maken

3 waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in vullen die ik nodig heb op vanaf mijn laptop toegang te krijgen met pc thuis.

Hoop dat het voor jullie duidelijk is wat ik bedoel en graag mijn wens is ik zit al enkele maanden zo.

Groetjes Rene
 
Bedankt ,ik heb het geprobeerd maar werkt niet naar behoren bij elke verbinding moet ik wacht op schrijven wat dan op thuis pc komt staan en dat kan niet als ik niet tuis ben en vpn werkt beter maar weet niet hoe dat ingesteld moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan