foto of printscreen makjen van een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlindertjuh1964

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2010
Berichten
3
Ik heb een dvd van mijn pas overleden vader. Nu wil ik een foto of printscreen maken van die dvd. Zodat ik iets leuks kan maken met een foto van mijn vader.
Als ik een printscreen maak met het programma van gadwin. en ik haal daarna de dvd uit mijn speler blijft er een zwart scherm over. Ook als ik een volgende screen maak verdwijnt de eerdere screen. Ondanks dat ik het een andere naam geef.
Heeft er iemand ervaring mee hoe je toch nog screens ervan kan maken die op je pc blijft staan.
Dank je .
Annemieke
 
het beste is gewoon de dvd in je dvd disk te stoppen dan volledig scherm en dan op pauze en dan gewoon op prscr drukken en dan even de film afsluiten naar paint gaan bij bewerken en dan plakken en dan heb je het , je kunt dan eventueel ook nog dingen wegsnijden

mvg sander2
 
Hoi Sander dat idee had ik dus ook . Maar probleem is als je de dvd eruit haalt blijft er een zwart beeld over.
Dus het werkt niet.
Groetjes
Annemieke
 
oke dat is indd niet leuk, wat je ook nog kunt proberen is via een hypercam een filmpje maken en dan die in windows movie maker zetten en daar de foto shots eruit halen
maar bij de ene film wil het minder goed dan de ander , denk bijv. aan spellen daar gaat het beeld sneller en word het ook niet mooi

een tip als hypercam is gewoon hypercam 2 [een gratis download doen]
of anders ff kijken of je hem 'anders' gratis kunt downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan