Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
339
Kan iemand mij helpen aub...als ik op Youtube in full screen zit komt er het volgende bericht...Press Esc to exit full screen mode....normaal verdwijnt dit na een paar seconden....maar de laatste paar keer gebeurde het niet.
 
Hoi.

Als je firefox hebt, even dit bestandje downloaden en laten draaien (eerst wel youtube en/of andere flashplayers uitzetten)

Voor Internet Explorer, dit bestandje downloaden en laten draaien. (Ook hiervoor: youtube en/of andere flashplayers moeten uitstaan!)

Groetjes
 
Kan iemand mij helpen aub...als ik op Youtube in full screen zit komt er het volgende bericht...Press Esc to exit full screen mode....normaal verdwijnt dit na een paar seconden....maar de laatste paar keer gebeurde het niet.
gedaan,maar nog steeds hetzelfde probleem,heeft het misschien iets met chrome te doen ?
 
Chrome

Dit kan inderdaad een probleem zijn van Google Chrome, probeer de laatste nieuwe versie hier te downloaden. Heb je het probleem nog steeds, aarzel niet en neem contact op met de beheerders van google en de google-producten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan