Ik wil de kanalen van mijn achtergrond van de presentatie wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
283
Hallo mensen,

Ik ben bezig met een presentatie. Nu heb ik een erg mooie afbeelding gemaakt:

voorkantpresentatie.jpg


Nu vertelde mijn collega dat je beter geel kunt kiezen omdat dit sneller overkomt als goed. Ik leg een Proeve van Bekwaamheid af op school. Deze moet ik als laatste stap presenteren. Hoe kijken jullie tegen dit idee aan.

Ik heb eigenlijk de volgende vraag. Met veel programma's kun je gewoon zo'n foto zwart wit maken. Maar hoe kan je zo'n foto geel/wit maken bijvoorbeeld? Of groen/wit? Olijf/wit?

Dan worden dus de kleuren kanalen anders ingesteld. Ik wil zo'n programma eigenlijk snel hebben want overmorgen moet ik de presentatie houden. Welke kleur is het beste denken jullie?


Met vriendelijke groet,

grid

:)
 
Blauw vind ik op zich wel goed.
geel kan ook wel maar kzou zelf voor de blauw gaan.
kies wel voor een zachte lichte kleur. ;)

en voor je kleurvraag.
je kan hiervoor photoshop gebruiken. kweet niet precies hoe je het met kanalen doet maar je kan wel colorize gebruiken.
kijk maar of je er wat mee kan

Byee VRC
 
Je kunt meer brithness aan deze afbeelding toevoegen. Dat bedoel je zeker. Helaas heb ik hier niet Photoshop geinstalleerd. Wellicht zijn er mensen die weten waar het ook mee kan. Dan bedoel ik dus de kleuren veranderen. Het moet dan eigenlijk voor morgen af zijn!


Met vriendelijke groet,

grid
:thumb:
 
Met wat heb je de afbeelding gemaakt dan?
Kan je daar niet de kleur veranderen?
 
De afbeelding is een PowerPoint template. Deze heb ik gemaakt vanuit een bestaande tekening. De PowerPoint tekening heb ik bewerkt met Corel PhotoPaint X8.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan