Packet Loss

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Berichten
220
Hallo Helpmij.nl
Ik heb sinds 2-3 dagen last van super veel lagg :( ik heb dus een test gedaan en ik heb 6% packet loss en dat is niet zo mooi.
ik heb er heel veel last van, world of warcraft laggt super erg maar games op men xbox ook, ik kan zo niet gamen :( kan iemand mij hier mee helpen.
ik heb internet van Ziggo.
 
dno, maakt dat veel uit? ik we hebben dit al jaren en altijd super connectie, ik download met 1.12mb per seconde, ja nu even niet door die problemen :(
 
er is ook een abo van 25 mb/sec en 50mb/sec vandaar de vraag en ja het maakt ontzettend veel uit wat je hebt

dus jij hebt de minste van ziggo
 
nouja dat is hoesnel ik dus download, maar de speed zelf is normaal zoon 30mbs uit de speedtest.net test en nu is ie maar 7mbs en 6% packet loss, maar ik bedoel wat heeft dat nou te maken met welke abo ik heb, ik snap wel dat er verschillende zijn maar ik heb altijd in bijvoorbeeld counter-strike de laagste ping van de servers zoon 6ms op americaanse servers en nu pingde ik naar iemand in nederland met dat ping -t in cmd en was het 450ms en een paar keer timeout
 
ik had gister avond ineens weer super snel internet, ik heb wat tests gedaan en het blijkt dat waneer mijn laptop beneden aanstaad en aan het internet zit, dan heb ik die lagg :p hoe kan dat? de laptop doet niks en er staat ook niks aan maar het vreet echt al men internet tot op het bot! kan iemand mij pleas helpen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan