website maken met veel foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
Ik wil een website maken van voor/mijn kleinzoon. Er komen dus een hele hoop foto's op.
Ik heb een laptop met Windows 7. Ik wil graag van het begin tot het einde een advies hoe je een website maakt? Hoe zit het met domeinnaam? wat is een goed programma om websites te maken? wat is een goed en goedkoopbedrijf om een domein naam aan te vragen? of leverancier? Ik heb nog nooit een website gemaakt en wil er van alles van weten. Waar moet ik rekening mee houden? enz enz?
Wie kan mij helpen?
 
@Peter
Voor een website met veel foto's zou ik een goedkoper hosting bedrijf aanbieden met meer ruimte en ook veel hoger dataverkeer!

Zelf ben ik al een paar jaar tevreden met www.antagonist.nl
Hierbij heb je 3000 mb ruimte en 60 gb data verkeer voor nog geen 30(incl. domeinnaam!) euro per jaar!
Dat in tegenstelling met de 500 mb ruimte en 15 gb voor 108(+5 voor domeinnaam) euro per jaar!
 

Nee nee nee ga aub niet naar yourhosting, de prijzen daar zijn gewoon belachelijk en al helemaal als je gewoon een website wil maken met wat foto's voor je kleinzoon. Zo heb ik daar eens een domein aangemaakt (zonder hostings pakket) en was ik uiteindelijk €26,76 kwijt voor ALLEEN de domeinnaam terwijl je deze bij veel andere bedrijven gratis krijgt.

Probeer http://lico.nl dit is goedkoop en de webruimte/traffic is waarschijnlijk meer dan genoeg. Hier krijg je dan ook meteen gratis een domeinnaam naar keuze bij!


Voor het maken van de website zelf kun je misschien eens naar Joomla kijken als je geen ervaring hebt met het maken van websites. Ik heb er zelf nooit mee gewerkt omdat ik het liever zelf schrijf, maar het blijkt een goed programma te zijn met veel kant en klare modules.
 
Ook niet onbelangrijk: resize de foto's en plaats de gecomprimeerde foto's op je site - en niet de originelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan