Video en geluid opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoeyPC

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
191
Hoi.

Ik zoek een goed en handig programma om video (goede kwaliteit 't liefst) en geluid op te nemen.

Ik heb al op internet gezocht maar daar dat vind ik een beetje onduidelijk omdat er zóveel programmatjes daar voor zijn.

Hypercam en Fraps heb ik al geprobeerd maar daar krijg ik geen mooi beeld bij.

Alvast bedankt.
 
@minal
wmm en nero is voor het bewerken niet opnemen!

@JoeyPC
Als ik het goed begrijp je games of je alles wat je doet op je pc opnemen?

Naar mijn mening is Fraps daar prima voor! Alleen heb je voor zoiets altijd een erg krachtige pc nodig omdat alles gelijk wordt omgezet!


wat zijn de eigenschappen van je pc en wat wil je opnemen?
 
Hoi.

Ik wil inderdaad van mijn pc opnemen.

Ik wil het gaan gebruiken om ingame op te gaan nemen.

Dit is mijn systeem:

Processor : Intel Pentium E2220 @ 2400 MHz
Videokaart : ATI Radeon HD 3600 Series
Fysiek Geheugen :2048 MB (1 x 2048 DDR2-SDRAM )
Besturingssysteem : Windows XP

Alvast bedankt
:thumb:
 
Welk spel speel je dan en op welke resolutie en op welke resolutie neem je op met fraps?
 
Ik speel voornamelijk Unreal Tournament 2004, wil voornaamelijk 1 tegen 1 wedstrijden gaan opnemen hiermee.. zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=EUMZQhFbxmM

Probleem is, toen ik net met Fraps aan het opnemen was, als ik op de recordknop druk ( F9) begint alles te laggen en te haperen. Heel irritant.

Dit zijn m'n instellingen in Fraps

[smallimg]http://i41.tinypic.com/35bb6tx.jpg[/smallimg]

Weet iemand hoe ik net zoals iets kan krijgen als bovenstaan filmpje ( zonder commentaar :p )

Alvast bedankt
 
Probeer het eens met een lagere resolutie.

Wat het probleem is met jouw pc is dat je weinig geheugen hebt en een low budget processor. Deze kan alles niet zo snel alles omzetten. Dus als je het echt wilt opnemen en spelen tegelijk dan moet je toch eens kijken naar een betere pc!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan