Vreemd sms-je ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Kan iemand me helpen alsjeblieft? Ik heb een sony ericsson k200i en sinds december gaat heel snel mijn beltegoed op. Ik had al naar hi geschreven (mijn provider) en die zeiden dat ik ergens op geabonneerd ben en ik moet even op de site gaan kijken van www.smsdienstenfilter.nl of www.smsgedragscode.nl kijken. Dat had ik gedaan, maar ik kwam er niet uit. Omdat ik de afzender of het nummer moet weten, kon ik dat niet verder invullen. Nu heb ik vanavond een sms gekregen van het nummer 2050 dat mijn account gedeactiveerd is. Ik moet hun een sms terug sturen met een bepaalde uitspraak om het weer te laten activeren. Nou, ik ben natuurlijk niet gek en doe het dus niet. Maar ik vraag me dus wel af waar dit nummer van is. Als ik dit nummer op 1 van die sites intyp, dan zie ik een heleboel sites tevoorschijn komen, maar daar ben ik helemaal geen lid van. Ik heb me nooit ergens aangemeld. Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit voor soort nummer is (misschien uit eigen ervaring)?
 
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het zo snel mogelijk regelen.
 
Dit is een betaalde abonnementdienst. €9,00 per week, 4 credits. Stoppen: sms BREIN1 STOP naar 2050

Na de vorige post niet meer nodig, maar dit zou ook moeten werken.

mvg Leo
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraagje: sinds december loop ik al vrijwel zonder beltegoed. Ik heb wel een paar keer geprobeerd om beltegoed te halen, maar dat was veel te snel weg. Ik doe het dus nu ook niet meer. Zondegeld. Als ik me nu zou afmelden, moet ik dan het achterstallige lidmaatschapsgeld (2 of 3 maanden) alsnog betalen of niet?
 
je hebt je toch nergens voor aangemeld...
dus dan kan men ook niet claimen.
 
Hoe verklaar je het dan dat zodra ik beltegoed heb, al heel snel € 9,00 van mijn telefoon weg is?
 
dat kan ik niet verklaren...maar je zult hoogstwaarschijnlijk een keer een beltoon hebben gedownload?
maar daar gaat het hier niet om.
zet het stop zoals aangegeven.
 
Ben ik weer. Het is nog steeds niet opgelost. Ik heb ondertussen het nummer proberen te bellen en wilde me afmelden. Ik kreeg een menuutje en moest 1 intoetsen voor het afmelden. Toen kreeg ik te horen dat ik niet afgemeld kan worden omdat ik geen nummermelder heb of ik bel via een vaste telefoon. Ja, dat zal ik wel moeten, want ik heb nog maar 8 cent beltegoed op mijn mobiel. Dus via mijn mobiel kan ik niet bellen. Ik ga ook geen beltegoed kopen, want het is er binnen de kortste keren weer afgehaald door dat nummer. Wat kan ik nu doen, of valt er niets meer aan te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan