tijdens luisteren mp3 een raar geluid door muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisper380

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
1.247
Beste mede helpmijers.

de laatste paar dagenkrijg ik tijdens het luisteren van mijn mp3tjes op m'n mp3 speler
(creative muvo t100) een rare soort fluittoon te horen. dit komt vaker dan 1X voor bij elk liedje.
ik had er van de week nieuwe muziek opgezet. en op de computer zitten er geen storingen in de liedjes en op m'n mp3 wel. als ik ze digitaal luister ( dus m'n mp3 als usb stick gebruik) en dan de liedjes afspeel heb ik ook geen storingen. dus rara wat is het? het geluidje duurt 1 sec en bij liedjes die ik eerst zonder problemen kon luisteren en nu zit daar ook een storing in.
lijkt mij dat die aan het overlijden is. misschien iemand een oplossing of is dit het einde van de mp3 speler?

mijn dank is groot als er een oplossing komt.:thumb:
 
een aantal dingen wil ik jouw vragen om te doen

controleer of het aan de oordopjes ligt door het met andere oordopjes te luisteren..dan nog zo

formatteer de mp3 en ze al het muziek er op behalve van wat je er vorige week op had gezet en kijk of het dan nog steeds zo is...is dit niet het geval...die liedjes weggooien...nogsteeds zo??

dan kan het zo zijn dat de aansluiting in de mp3 niet goed meer is en dan zou je er even mee naar de winkel terug mee moeten
 
oordopjes zijn in orde. werken op andere apparaten goed.
gister alles al geformateerd en alles er op nieuw opgezet behalve die muziek en toen was het ook nog. dus toen alle liedjes er weer opgezet.
hij is buiten de garantie dus dat laaste zal wel niet meer kunnen zonder te moeten betalen
 
ik zal vanavond of morgen de liedjes op een andere mp3 zetten (heb er nog 2 liggen maar die zijn wel wat ouder) en kijken of het op die ook zo is.
in iedergeval bedankt voor het meedenken:thumb:

en zoals gewoonlijk snelle en goede antwoorden hier op helpmij:thumb:
 
i know;)
maar het mag wel eens wat vaker gezegd worden:thumb:
maar je hoort het nog wel:cool:
 
jah dat is idd wel leuk ja...

en ik hoor het nog wel van je wat het was:thumb:
 
komt goed:thumb: ga het vandaag of morgen even proberen en dan heb je waarschijnlijk als ik morgen tijd heb (i.v.m mijn verjaardag) het antwoord:thumb:
 
effe geen tijd gehad om het te proberen heb gister alle bestanden ovegezet naar andere mp3 ga nu luisteren dus even afwachten met wat het gaat doen.
maar tot op heden nog geen problemen, heb net een paar liedjes geluisterd en nog niks verdachts gehoord.
als ik iets hoor dan hoor je het wel:thumb:
 
een dag verder en ben erachter waar die fluittoon vandaan komt.
er zitten in sommige tracks een klein storingtje. waardoor de mp3 spelers een fluittoon geven.
op de pc is dit moeilijk te horen maar met een koptelefoontje hoor je het wel.
dus 1 deel is opgelost.

nu het probleem van het overslaan nog. hiervoor moet ik nog iets langer luisteren. dus zodra ik dat weet hoor je het wel weer.
 
ja m'n creative sloeg stukjes van een liedje over en als je dan het liedje opnieuw speelde speelde hij wel goed. dus dat moet ik nog even afwachten.
 
slaat nog steeds over in liedjes precies na een seconde of 15-20. is heel irritant. op de pc nergens last van in cd speler nergens last van alleen mp3 spelers hebben er last van, wat kan dit zijn?
 
terug brengen naar de winkel...al is garantie er af nieuwe kopen

hij ligt waarschijnlijk gewoon op sterven
 
garantie is al afgelopen maar dit is een andere als die creative. maar die creative deed het veel vaker en erger. maar bij deze is het elke keer bij een nieuw liedje na 15-20 sec. rara wat is het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan