Wifi van ipod touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

InfernoRage

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
9
Hallo, sinds gister heb ik een ipod touch maar de wifi doet het niet....:shocked:

De ipod zelf kan het netwerk niet vinden dus ik typ de naam in en het wachtwoord maar, dan komt er te staan: geen verbinding mogelijk met netwerk.
Ik en mijn pa hebben al geprobeerd om het mac-adres in te voeren alleen dan komt er te iets te staan met ongeldig mac adres en ook iets met hexadecimaal.
Hoe kun je dit oplossen zodat de wifi het wel gaat doen?

Greetz,

InfernoRage
 
Laatst bewerkt:
een paar vragen vind hij wel andere netwerken?
vinden andere apparaten het netwerk wel?
heb je wel het goede ingetikt. het mac adders staat bij instellingen>algemeen>info>wi-fi-adres
 
Staat wifi wel aan?

Is er uberhaubt een draadloos netwerk aanwezig?

Al de handleiding van de ipod nagekeken?
 
Hallo , ik had dat probleem ook met mijn samsung jet , maar het zal ook wel zo gaan bij de iphone .( ipod )

Het probleem zit niet in de telefoon maar in de router , op de jet ( wifi zoeken ) mijn netwerk gevonden daarna alleen mijn ssid ingevult en de beveiliging ingesteld , hierna verbonden met mijn netwerk en inderdaad geen internet .
Vervolgens via de pc inloggen in de router ( bij mij een E-Tech ) hier heb ik geklikt op de Renew knop , waardoor ip-adres , subnetmask gateway en dns zichtbaar werden . Daarna uitloggen zonder te rebooten .
En voila mijn jet heeft internet .

Hans
 
Laatst bewerkt:
@ cx1213
een paar vragen vind hij wel andere netwerken?
ja, die van mijn buren
vinden andere apparaten het netwerk wel?
ja, mijn laptop
heb je wel het goede ingetikt. het mac adders staat bij instellingen>algemeen>info>wi-fi-adres
en nog eens ja.

@ lita:
Staat wifi wel aan?
ja
Is er uberhaubt een draadloos netwerk aanwezig?
ja
Al de handleiding van de ipod nagekeken?
nee, is dat handig?
 
Jouw netwerk is toch niet verborgen ? anders even zichtbaar maken .
De oplossing zit mi. toch in de router en niet in de ipod ,
Probeer anders de router te resetten .

Hans
 
Jouw netwerk is toch niet verborgen ? anders even zichtbaar maken .
De oplossing zit mi. toch in de router en niet in de ipod ,
Probeer anders de router te resetten .

Hans
Ja, het was verborgen, heb het zichtbaar gemaakt maar werkte niet en de router resetten liever niet dan moet ik alles opnieuw instellen, toch?
Ik en mijn pa denken eerder dat het aan de soort beveiliging, nu hebben we een WPA2 beveiliging erop.
 
Ok ,
Ga eens in de router en kijk eens of er een renew oid. functie is .
Resetten is dan niet nodig .
 
Laatst bewerkt:
En de router , zie mijn eerste reactie .
Dit kan geen kwaad er wordt niets gereset .
Hans
 
En werkt het nu? Haal anders een paar minuten de stroom van de router en start 'm dan weer op, de instellingen blijven dan wel bewaard, misschien dat het daarna wel werkt.
Er staat ook geen MAC beveiliging aan op de router?







:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan