Valt om de 4 sec. uit en na 4 sec. terug op....

Status
Niet open voor verdere reacties.

cadillac62be

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Berichten
2
Hallo forum leden,
Laptop Acer Espire 7520.........
Als ik de startknop indruk probeert hij op te starten maar valt na 4 sec. uit en na 4 sec.
start hij terug vanzelf op en dit gaat zo maar door>Ik moet voeding en batterij verwijderen om hem te stoppen>Het lampje van de HD brandt en ik hoor telkens wat geknars in de DVD>Het is begonnen door af en toe uit te vallen en als ik terug opstarte werkte hij weer voor enkele uren>>>>>>>>>>
Ik hoop dat iemand weet wat er mis is.Dank U hartelijk.
Groeten,ERIC
 
lijkt me een dvd-speler probleem .. heb je niet geknoeit met water of andere vreemde dingen?

heb je eventueel garantie ? dan zou ik er mee terug gaan

optie voor zonder garantie:
je kan de dvd-speler verwijderen met behulp van 1 of 2 schroefjes (mits mogelijk) via de onderkant van je laptop
controleer de contactpunten van de dvd-speler en de laptop.
misschien mogelijk proberen op te starten als de dvd-speler eruit is

andere optie:
dvd-speler open laten met opstarten
dan zou hij niet moeten kraken of knarsen of iets dergelijks
dan kan hij de drive niet controleren op cdtjes enzo
start hij dan wel op dan is het dvd-speler probleem
 
Laatst bewerkt:
Acer Laptop

Hallo,
Geen garantie anders was er geen probleem............
Opstarten met DVD open geeft hetzelfde resultaat maar dvd knarst dan niet..........
Zou het inwendig met de temperatuur kunnen te maken hebben?Ik zou die in de BIOS
mode willen controleren wanneer hij het ooit terug doet maar weet niet hoe dat moet.
Kan ik eventueel de koeling opvoeren indien nodig?Want een Athlon geeft meer warmte vrij dan een Intel en ik woon in deTropen,temperatuur rond 33 graden.De laptop heb ik wel in Belgie gekocht 2 jaar geleden................
MVG,ERIC
 
voor de temperatuur in de bios dan zou je snel in de bios-Post moeten kijken welke knop je moet hebben

De Bios-post is dat schermpje dat je krijgt te zien wanneer je de laptop aanzet ..
ik weet niet zo welke knop dat is meestal is het een van deze onderstaande knoppen
<F2> <DEL> <F1> <F12>
mijn acer bios doet het op <F2>
en dan als je daar eenmaal in bent moet je ff door alle opties lopen om te kijken waar je kan zien
waar je de temperatuurtjes ziet :)
maar het lijkt me niet een warmte probleem als je dit probleem ook ondervind wanneer de laptop heel de dag
of nacht is uit geweest.

Je woont in de tropen gaf je net aan .. hopelijk is het niet gevangen door al de vocht in de lucht
of de vele droogte / stof
Vocht en stof kan dodelijk zijn voor randaparatuur zoals laptops tv's dvdspelers etc.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan