AVI plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twompie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2003
Berichten
91
Hallo!

Ik van mijn jongste kleinzoon gisteren 3 filmpjes gemaakt met mijn fototoestel. Mijn fototoestel maakt filmpjes met Quicktime. Die kan ik niet overal afspelen dus het ik ze geconverd naar avi met Super.


Helaas heb ik er eentje gekanteld. Toen die met VirtualDub gekandeld en geprobeerd aan elkaar te plakken. Maar dat lukt niet omdat de formaten nu niet kloppen. Ik krijg deze foutmelding:

kd5qj9.jpg


Kan ik dit nog op de een of andere manier verhelpen?

Ik hoop het. Vast bedankt voor je tijd. Twompie










 
De foute deel weer met de resize plugin in virtualdub op de juiste maten wegschrijven. Daarna kan je ze wel mergen.
Succes
 
Dank je wel, Jackall voor je aandacht.

Misschien kan je mij ook nog helpen met hoe ik dat doen moet? Ik begrijp VirtualDub weer openen: resizen hoe? Em merge heb ik nog nooit van gehoord.

Ik heb het pas voor de 2e keer gedaan en dan nog met een papiertje instructies er naast.:eek:

Ik hoop op nog een paar aanwijzigingen.

Weer vast bedankt voor de moeite! Twompie
 
Na het laden van de foute avi deel, in het menu kiezen voor video>filters in de popup kiezen voor add. Zoek hier de resize plugin en dubbelklik hierop. Nu kun je de hoogte en de breedte van de film instellen zoals die moet worden. Klik alles met ok weg.
Schrijf de nieuwe film eerst weg.
Daarna kun je deze samenvoegen(mergen) met de andere avi zonder problemen.

Ps vergeet niets weg te schrijven als divx of xvid anders worden de bestanden mega groot.
 
Wederom dank voor je hulp Jackall!!!

Ik ben er bijna...... Alles ging voortreffelijk tot: schrijf de film weg?????

Ik heb van alles geprobeerd in video → direct stream copy en full processing mode en file → save as avi en file segmented to avi.... Maar het blijft een langwerpig filmpje. Dus indien mogelijk vanaf schrijfweg nog een stap voor uitleg?

Ik vind het wel gênant hoor, maat alle uitdrukkingen zeggen mij niets.:eek:

Vast bedankt Jackall, Twompie



 
Vergeten de compressie toe te passen, daarom krijg je mega grote bestanden na het wegschrijven.
Video>compression. Kies hier divx of xvid versie die je gebruikt. Daarna wegschrijven.
De diepgaandere instellingen kan je laten staan.

Niet helemaal wat je zoekt maar helpt je wel op weg.

hulp 2

Hopelijk ben je nu verder op weg geholpen.:thumb:
 
Sorry voor mijn late reactie, maar ik ben ziek geweest.:eek:

Het is inderdaad gelukt Jackall. Alsnog heel hartelijk DANK!:thumb:

Vriendelijke groet, Twompie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan