twee foto's in een foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

plainme

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Berichten
309
Hallo Forumleden,

Is er iemand die mij kan zeggen hoe en met welk programma ik stukken van twee foto's in één foto plaats....
Vb het gezicht van iemand in een prachtige zonsondergang!?

Graag een beetje hulp of raad en advies :)

Groetjes en alvast een dikke bedankt
Marc
 
Naja, er zijn heel veel opties. De makkelijkste is natuurlijk onze vertrouwde paint. Die kan je vinden door bij uitvoeren mspaint in te typen. Maar, dat raad ik je niet aan want met paint foto's bewerken, is als met een bijtel een camera bewerken. Primitief en niet effectief. Waarschijnlijk heb je een iets professionelere programma nodig als in paintshop pro. Hier zijn wat proefversies te krijgen (klik). Daarmee kan je wel leuke dingen doen.
 
Naja, er zijn heel veel opties. De makkelijkste is natuurlijk onze vertrouwde paint. Die kan je vinden door bij uitvoeren mspaint in te typen. Maar, dat raad ik je niet aan want met paint foto's bewerken, is als met een bijtel een camera bewerken. Primitief en niet effectief. Waarschijnlijk heb je een iets professionelere programma nodig als in paintshop pro. Hier zijn wat proefversies te krijgen (klik). Daarmee kan je wel leuke dingen doen.

Hallo swallav,

Paintshop pro geprobeerd en is idd super een aanrader voor iedereen! ( alleen een beetje duur om aan te kopen !!!)
Bedankt en hoops tot nog eens
Groetjes
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan