video indeling wordt niet ondersteund door de ipod 5e gen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieko

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2002
Berichten
114
Ik heb een ipod classic 5e generatie. Ik heb in het verleden al een aantal videobestanden
erop gezet maar hij geeft tegenwoordig: video indeling wordt niet ondersteund door de ipod aan.

Weten jullie raad?

Nieko
 
Geen idee of die bestanden het vroeger wel deden, maar je zou eens een paar (nieuwe) videobestanden kunnen omzetten met HandBrake en/of met format factory naar een formaat dat werkt op je ipod.

Daarna die nieuwe (MP4) bestanden overbrengen naar je ipod en opnieuw proberen.

Als het dan nóg niet werkt, dan vrees ik dat je de ipod helemaal terug zult moeten gaan zetten naar fabriekswaarden.

Succes,

Tijs.
 
ik probeer het momenteel met videora ipod converter. Ik hou je op de hoogte.
 
Het lukt wel met videora. Maar het duurt wel lang. 2 uur voor een film van 1 gb :(
 
Het lukt wel met videora. Maar het duurt wel lang. 2 uur voor een film van 1 gb :(

Videoconversie is een intensief proces, dus het is best normaal dat het 2 uur duurt voor een film van 1 GB. Natuurlijk is daarbij (ook) van belang hoe snel je pc is etc.

Je kunt gaan testen of het met de andere programma's sneller gaat, maar ik vermoed van niet.


Als je (echte) probleem nu opgelost is door het inzetten van een (ander) conversieprogramma, dan graag de vraag als opgelost aangeven:
Klik even op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk (die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"), (bijna) bovenaan deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan