Vreemd probleem, kan bepaalde website niet inkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mehk

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
12
Al voor een bepaalde tijd kan ik niet goed op de website sitedeals.nl komen, dit is ontstaan wanneer ik een keer ingelogd was en wilde reageren op een persoonlijk bericht, zodra ik deze verzond lag de website eruit (voor mij althans niet voor andere) dit gebeurde op 3 laptops en nog een keer op school. Echter na een aantal dagen was dit probleem verholpen waardoor ik op één of andere reden wel weer op school op de website kan komen.

Maar thuis doet dit probleem zich nog steeds voor van de afgelopen keren, inmiddels heb ik de Cache geleegd, cookies verwijderd, geschiedenis weg gehaald en de website bij mijn browser options op veilig gezet. Ik hoef vermoedelijk enkel te zorgen dat ik er weer op kan en dit probleem zal niet meer ontstaan gezien ik op school wel weer gewoon berichten kon versturen.

Iemand een idee waaraan dit precies kan liggen?
 
Mogelijk is je IP nummer van thuis geblokkeerd d.m.v. een IP ban.
Via een proxy zou je er dan mogelijk wel in kunnen komen.
Als dat het geval is, helpt misschien een mailtje aan de webmaster van de site.


mvg Leo
 
Mogelijk is je IP nummer van thuis geblokkeerd d.m.v. een IP ban.
Via een proxy zou je er dan mogelijk wel in kunnen komen.
Als dat het geval is, helpt misschien een mailtje aan de webmaster van de site.


mvg Leo

Met een proxy lukt het idd wel, het is wel heel vreemd als het inderdaad een IP ban is geweest heb me nooit misdragen of dergelijke maar goed bedankt voor de info.
Maar dat verklaard nog niet hoe dit probleem telkens ontstond zodra ik een bericht wilde versturen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan