U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bhagwanie

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
67
Ik heb gister mijn pc opnieuw geïnstalleerd en kreeg bij het aanmeldscherm de volgende tekst te zien:
u bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing...

Hoe kan dit? Want als ik windows valideer op het internet krijg ik dit te zien:

Validatie voltooid
Hartelijk dank voor het voltooien van het validatieproces en voor het gebruik van legitieme Microsoft-software

Wanneer u legitieme Microsoft-software gebruikt, bent u verzekerd van het nieuwste op het gebied van functionaliteit, veiligheid en ondersteuning, zodat u uw productiviteit kunt verhogen en de mogelijkheden van uw computer kunt uitbreiden.

Ook hebt u toegang tot innovaties en aanbiedingen die alleen beschikbaar zijn voor klanten die legitieme Windows-software gebruiken.

Ik weet ook zeker dat ik een legale versie heb, want de licentiecode heb ik vandaag namelijk gekocht en ingevoerd..

Kan iemand me hiermee helpen ???
 
als je legale versie hebt ,kan je microsoft bellen als het niet goed gaat:thumb:
 
Ik weet ook zeker dat ik een legale versie heb, want de licentiecode heb ik vandaag namelijk gekocht en ingevoerd..

Kan iemand me hiermee helpen ???

Licentiecode vandaag gekocht???

vertel eens..............
 
Licentiecode vandaag gekocht???

vertel eens..............

Ik ben vandaag bij dixons geweest en hun zeiden dat het beter is een nieuwe code te kopen.
Dit heb ik dus ook gedaan.. De code was maar liefst 142euro..
Maar oké.. ik weet niet precies hoe ik het moet invoeren. Ik had het bij regedit gedaan (zonder succes)
En nog steeds meldingen van softwarevervalsing..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan