problemen installeren van game

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Slyzz

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
56
hoi allemaal

gister eindelijk mijn gekochte versie van Modern Warfare 2 gehaald nu wil ik dit spel installeren en nu geeft ie aan dat ik een MSCOREE.DLL niet heb, dan klik
ik dat weg op OK en even laten geeft weer iets aan van NETFRAME of zoiets

ik ben er nu al de halve nacht mee bezig geweesten ik kan het maar niet voor elkaar krijgen
wie helpt me

groetjs The Slyzz
 
.net framework

Dit lijkt mij een .net framework probleem. Heb je alle updates al binnen gehaald op je pc? Als het goed is staat daar ook .net framework tussen, als deze is geinstalleerd zou je na een herstart het spel moeten kunnen installeren
 
IK heb idd alle updates binnen gehaald en geinstalleerd, maar de mscoree blijft de melding geven

ik hoop dat er iemand raad weet

groetjes The Slyzz
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van network.jpg
    Herschaalde kopie van network.jpg
    41,6 KB · Weergaven: 20
  • Herschaalde kopie van foutmelding.jpg
    Herschaalde kopie van foutmelding.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 35
het kan zijn dat de .net framework update niet goed is geinstalleerd, je zou eens kunnen kijken bij configuratiescherm --> software of deze er tussen staat
 
Wat ik zo kan zien in mijn configuratiescherm (software) staat alles goed geinstalleerd

zou het niet beter zijn alles eraf te halen en opnieuw te installeren of is dat teveel van het goede
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van netwerk update 2.jpg
    Herschaalde kopie van netwerk update 2.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 37
  • Herschaalde kopie van netwerk update.jpg
    Herschaalde kopie van netwerk update.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 21
probeer het bestand eens los te downloaden en in de windows/system32 map te plaatsen. Als deze er al staat moet je eerst het origineel kopieren naar een tijdelijke map zodat je, als dit niet de juiste oplossing is, het origineel weer terug kan zetten. je kan het bestand hier downloaden. Na het downloaden moet je deze uitpakken en naar de system32 map verplaatsen.

als je het bestand niet kan vinden in de system32 map zorg er dan voor dat in ieder geval de weergave van verborgen mappen en bestanden aan staat ( inde verkenner: extra --> mapopties --> tabblad weergave)
 
nah , heb de mscoree zelf maar opnieuw gedownload en geinstalleerd
ennee............ hoppa kan probleemloos het spel installeren en heb
mijn eerste kogels al verschoten.

Jordi bedankt voor je bijdrage

groetjs The Slyzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan