Geluid doet het nu helemaal niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
207
Ik heb myn laptop bijna een jaar, en alles ging eigenlyk gewoon goed. Tot een paar weken geleden. Als ik dan myn laptop opstartte, dan had ik geen geluid. hij gaf dit zinnetje aan :
Geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd. Als ik hem dan opnieuw opstartte, dan deed hij het gewoon weer.
maar nu doet hij het dus helemaal niet meer. en ik heb niks verwijderd ofzo. Ik had everest gedownload, maar daar geeft ie helemaal niks aan. En ik weet dus ook niet hoe myn geluidskaart heet zodat ik er drivers voor kan installeren
iemand die me kan helpen?
 
Als je de specs(merk/type en OS) van je laptop doorgeeft kunnen we het opzoeken.
Probeer het eens met dit programma
 
Laatst bewerkt:
Installeer de driver eens opnieuw (evt, eerst de oude verwijderen onder apparaatbeheer) klik
 
ik heb net de driver opnieuw geinstalleerd, laptop ook opnieuw opgestart, maar het geluid doet het nog steeds niet, hij geeft nog steeds hetzelfde aan x.x
 
Dan hoop ik dat iemand anders nog een oplossing voor je heeft,kan best een probleem met de hardware zijn,dus binnenin de laptop.
 
kan je dat oplossen, als ik een probleem met mn hardware zou hebben?
 
Ja dat is mogelijk op te lossen door de laptop open te maken en hem na te kijken,maar ik raadt af om dat zelf te doen.
 
ik heb net de driver opnieuw geinstalleerd, laptop ook opnieuw opgestart, maar het geluid doet het nog steeds niet, hij geeft nog steeds hetzelfde aan x.x

Post eens een screendumpje van de driver die je hebt gedownload (dus een screendumpje van de Acer site)
 
Hier de printscreen van die site,
ik heb er ook een printscreen bij gedaan van het geluidsicoontje wat hij dan aangeeft.
 

Bijlagen

  • printscreen geluid.jpg
    printscreen geluid.jpg
    3,1 KB · Weergaven: 31
  • Printscreen driver.jpg
    Printscreen driver.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 67
Installeer eerst eens de chipset drivers, te downloaden van dezelfde Acer site
 
ehh geen idee eigenlijk ;p
maar die driver installeren heeft ook niet geholpen..
ik krijg wel iedere keer als ik mn laptop opstart zn melding dat er opstartprogramma's geblokkeert worden, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?
 

Bijlagen

  • printscreen opstartprogrammas.jpg
    printscreen opstartprogrammas.jpg
    8,4 KB · Weergaven: 45
Windows-Versie: Windows Vista Home Premium
Type Computer: 32-bits besturingssysteem
 
Er zijn andere dingen aan de hand bij jou. Ik vermoed dat óf een antivirus update, óf het één of andere Windowstooltje ellende heeft veroorzaakt waardoor in het vertrouwenscentrum blokkades zitten op bepaalde programma's. Daar is vrij lastig achter te komen.
Overweeg eens systeemherstel naar bijvoorbeeld een datum van rond 1 april jl.
 
hoe doe je dat dan naar die datum gaan, want ik kan maar tot 29 april
 
nou er staat alleen;
herstelpunten ouder dan 5 dagen weergeven
 
Als je dan niet verder terug kan dan wordt het lastiger.
Laten we kijken of iemand nog dé oplossing voor je weet anders is er nog een allerlaatse truuk en da's meekijken op je machine. Hoe dat gaat vertel ik wel als je er voor 16.00 uur niet uit bent en je geen trek hebt in een format c: én je geen andere persoon in je nabijheid hebt die even wat diepere systeemschermpjes van Windows voor je wil bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan