Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

giga riend

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Berichten
25
Hallo,

Ik heb geen Windows movie maker op me computer staan maar ik heb het nodig. Wie kan mij vertelleen waar ik het kan downloaden? Ik heb Windows XP Proffesional met Service Pack 3.

Alvast bedankt:)
 
Wel eens eraan gedacht om gewoon Windows Moviemaker in je browser te typen??:p Het is allemaal zo simpel, als je maar even nadenkt!!!
 
Wel eens eraan gedacht om gewoon Windows Moviemaker in je browser te typen??:p Het is allemaal zo simpel, als je maar even nadenkt!!!

zo vaak gedaan. Maar dan kom ik op die site wat hierboven in me vorige reactie staat. En daar snap ik niks van. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet zo goed met computer kan werken als jullieXD
 
Download Instructions
Movie Maker 2.1 is available for download with Windows XP Service Pack 2 (SP2). You can download SP2, Movie Maker 2.1, and all future critical updates automatically by turning on the Automatic Updates feature in Windows XP.
You can also download SP2 and Movie Maker 2.1 from Microsoft Update. If you cannot use Automatic Updates or download SP2 via Windows Update,
Volgens deze info zou hij al op je pc moeten zitten als je SP2 erop hebt gehad.heb je AutoUpdate aan staan?
 
Volg de link van Ed58. Al die "gratis" links gaan wel via een downloadmanager die een werkbalk toevoegt aan je browser (dus spyware) die alles controleert/in de gaten houdt wat je op internet doet.Het goede nieuws is wel dat je hem naderhand kunt deïnstalleren dan wel uitschakelen onder invoegtoepassingen beheren in je browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan