deel van foto vervangen door deel van andere foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
505
Hoe kan ik bv het hoofd van iemand op een ander zijn schouders plaatsen?
Ik heb gimp maar dat lukt mij niet (beide fotodelen op één blad krijgen en één beeld verslepen lukt mij niet):cool::love::eek:
 
Ik heb fotomix gedownload en mat nu?
Krijg geen 2 foto's in één veld . Hoe kan ik één van de foto's verslepen? Dank voor de snelle reactie!!!
 
Heb het is geïnstalleerd, dit programma is zo gemakkelijk dat er eigenlijk geen uitleg bij nodig is hé.

Ge importeert een achtergrond en die kan je dan bewerken, verzadiging, licht, rood, groen blauw mixen met het origineel, kortom wat experimenteren tot je een resultaat hebt zoals je wenst.

Vervolgens kies je een voorgrond en daar speel je terug wat mee en daarna compose en ge hebt al een resultaat.

Je kan dan nog een kleur voor je kader kiezen (frame color) dik, dun of medium (thick, thin, medium) je kan een schaduw kiezen (shadow) Hop en dan klaar (finish)

Nu kan je het bewaren en dat is het knopje Save en of printen (print)

Meer is daar niet aan uit te leggen hoor, dit is een leuk programma waar je wat mee kan spelen en klikken op knopjes.

Met een heel klein beetje oefenen kan je een verbluffend resultaat bekomen.
 
Ik kan de twee foto's niet afzonderlijk in het kader plaatsen zonder dat één foto een "gestippelde" kade heeft:eek:r. Bij het verslepen verdwijnt het beeld van de andere foto als hij in de gestippelde kader komt. Sorry voor de last!!
 
Dank voor de moeite. Ik geraak er wel uit dank zij de bijhorende tekst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan