Netwerkprinter werkt niet na upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

posco

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Berichten
52
Vorige week ons thuisnetwerk van "gewoon" naar Giga omgebouwd (netwerkkaarten, router, switch e.d. plus bekabeling), internet bekabeld en draadloos werkt op volle snelheid, NAS is zichtbaar en bereikbaar, maar de netwerkprinter (HP 2605dn) print niet meer, ook de testpagina komt er niet uit.
Eerst de kabel van de switch naar de printer doorgemeten (OK), en ook met een andere kabel geprobeerd, geen succes.
Vorige conf. was van Sitecom, dit is ook Sitecom (router 300N x3, switch Sitecom LN120, alle bekabeling is cat 5e)
Printer staat aangevinkt als standaardprinter.

In app.beheer staat dat ik een stuurprg. mis genaamd isatap.psc, maar dat staat slechts op één PC.

Wat kan ik nog doen of wat is er niet goed ingesteld ? Ik lees het wel, goed weekend !

PS:
Net even geprobeerd de netwerkprinter te herinstalleren, zou alleen kunnen als admin, dus als admin ingelogd, maar HP-install scherm geeft aan dat het alleen als admin kan (???)
Je hebt wel eens van die dagen dat het niet mee zit, maar ja het regent toch ;-)

PS: In het printmenu van Word staat wel de printopdracht, de printernaam, maar geen poort.

Opgelost door a) de oude printer te verwijderen, nieuwe poort en printer aan te maken en het IP-adres van de printer vast te zetten in de routersoftware.
Mocht iemand hetzelfde probleem een keer hebben, ik lees het wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan