muziek zonder zang

Status
Niet open voor verdere reacties.

xorium

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
7
het spijt me als ik deze vraag op de verkeerde plek stel.

ik ben opzoek naar een site waar ik gratis muziek kan downloaden die instrumentaal is.
ik heb al geprobeert met programa's de zang uit het nummer te halen maar bij sommige nummers lukt dit niet 100 %.
en ik hoor dat de muziek er slechter op wordt.

alvast bedankt
 
Zoek op Karaoke nummers. Een programma daar voor weet ik niet precies, maar via verschillende wegen zijn er wel manieren om aan te komen.
 
Zoek op Karaoke nummers. Een programma daar voor weet ik niet precies, maar via verschillende wegen zijn er wel manieren om aan te komen.

ik ben op google aan het zoeken en ik kom op sites uiut waar het bijv. €2,49 kost heeft iemand misschien een gratis site?
 
Tsjah... Ik denk dat je een van de weinigen bent die zoiets wil, dus dan heb je als resultaat dat het behoorlijk schaars is. Misschien dat je met een programma als Frostwire (= Freeware) het een en ander kunt vinden met de juiste trefwoorden.

Anders zou ik het ook niet meer weten.
 
Je zoekt dus nederlandstalige muziek zonder tekst, op de meeste van die nummers zitten rechten op waarvoor betaald moet worden. Dus is het niet zo heel gek dat je als je het legaal weel aanpakken dat er weinig keus is dan betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan