melding video-ipod: www.apple.com/support/ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloeswitjes

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Berichten
40
Ik heb een ipod classic video en sinds een paar dagen zie ik een sad face in beeld met de mededeling dat ik naar www.apple.com/support/ipod moet gaan. Natuurlijk heb ik geprobeerd ipod te resetten en aan itunes te koppelen om te herstellen maar beide is mislukt. Reset doet het niet, er staat battery very low, maar hij hangt in de oplader. Itunes herkent mijn ipod opeens niet meer.
Wat kan ik nog doen voor ik hem dood kan verklaren?
 
Als iTunes hem niet herkent, en hij zegt low battery, misschien ligt het dan aan het kabeltje?
Ken je iemand met een iPod? dan kan je zijn/haar kabeltje misschien lenen en kijken of hij het dan wel doet:thumb:
Anders even nieuw kabeltje kopen, is nog altijd goedkoper dan een nieuwe iPod ;)
 
Ik heb zelf een paar ipods en dus ook meerdere kabeltjes, maar daar ligt het zeker niet aan. Mijn ipod doet helemaal niks meer, geen menu meer, alleen maar die melding.
 
Hij is 3 jaar oud.... niet dus lijkt me....
Ik heb hem wel zo'n beetje dagelijks gebruikt, maar kom op, er zijn ipods die al 10 jaar meegaan....
 
Laatst bewerkt:
als een accu/batterij meerdere keren opgeladen is lukt dat na een tijdje niet meer (denk maar aan een computer, die kan ook steeds minder lang mee..) en je zei dat hij al redelijk oud was.. Misschien moet er een nieuwe accu in?
 
zoiets zal het wel zijn, maar vreemd, want voor deze melding deed de batterij het nog uren zonder opladen....

Maar de melding very low battery komt alleen in beeld als ik een reset probeer. Als ik hem aanzet zie ik alleen dat trieste gezichtje en de melding dat ik naar ww.apple.com/support/ipod moet gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan