Meerdere Films op 1 DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Even een vraagje?

Hoeveel films, kan ik op DVD zetten zonder kwaliteitsverlies en welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken?
Ik gebruik zelf altijd ConvertXtoDVD, maar is er een betere waarmee ik dat kan doen, zodat ik goede kwaliteit films blijf houden?
 
Programma is totaal niet interessant. Hoeveelheid giga's wél. Als jij meerdere films op 1 DVD wil zetten dan mag je tot ongeveer 20% per film shrinken om goede kwaliteit over te houden. Moet je meer shrinken om het passend te laten zijn? Dan gaat de kwaliteit achteruit. Makkelijker / moeilijker is het niet.
 
Laatst bewerkt:
heel rechtlijnig
Hoeveel films, kan ik op DVD zetten zonder kwaliteitsverlies
1

zodra je een film gaat coderen of shrinken of rebuilden heb je kwaliteits verlies
maar als jij een bril met min 8 glazen hebt en je kijkt altijd films zonder bril, dan kan je er wel 7 op een schijfje zetten.

maw. wat voor jou goed genoeg beeld is, kan voor mij waardeloos zijn (of visa versa)
en wat voor tv kijk je op?? een 15 jaar oude 42 cm of een nieuwe 42 inch full hd.

**
kort gezegt:
van dvd naar dvd, geeft rebuilden het beste resultaat en kan je dus meer films kwijt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan