Windows Photo Viewer can't open this picture because the file appears to be damaged,

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
Ik heb heel veel foto's welke deze melding geven. Ik ga er van uit dat ik deze niet kan repareren, maar is er ook een manier om te achterhalen welke foto's deze melding geven zonder dat ik ze allemaal 1 voor 1 af moet gaan??
 
Ik vermoed dat wanneer je voor de map(pen) waarin de foto's staan bij (beeld)weergave aangeeft dat bijv. een 'grote pictogramweergave' getoond moet worden (of een normale, of een extra grote) dat de beschadigde foto's niet getoond kunnen worden en daarmee zou aan je wens voldaan zijn.
 
Klopt. Dat doe ik nu ook, maar de hd is een beetje traag. Zelfs in de kleinste preview(medium icons)duurt het nog erg lang(de map is 80 giga). En ik heb gemerkt dat dan bepaalde foto's waarvan ik geen preview kan zien, toch gewoon open gaan.

Plus het is gewoon heel veel werk.
 
Laatst bewerkt:
Dan wordt het o.a. hoog tijd (denk ik) om submappen aan te gaan maken? Eén map van 80 giga is m.i. ook niet geheel 'natuurlijk'?
 
er zijn submappen; de rootmap is in totaal 80 giga(met submappen)

De defecte foto's zitten verspreid over al die mappen, daarom dat het veel werk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan