Onbekend bestandstype

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
233
Hallo allemaal,

ik moet voor school filmpjes bekijken van de website. Ik mag die filmpjes dus ook zien. Ik moet ze normaal via de laptop kijken maar omdat het best wel veel is wilde ik ze liever op de DVD speler kijken.
Het zijn filmpjes die via streaming vertoond worden en via VLC media player heb ik een aantal van deze filmpjes al met succes weten te downloaden. Op mijn computer kan ik ze wel afspelen via VLC mediaplayer maar mijn DVD speler (waar USB ingang op zit) herkent deze bestanden niet.
Ik wil wel proberen om de filmpjes om te zetten in een ander bestandstype maar ik kan helemaal niet achterhalen welk type het nu is. Als ik op eigenschappen druk staat er bij bestandstype alleen 'bestand'. Hij krijg ook geen icoontje toegewezen zoals video of muziekbestanden dat normaal wel krijgen. VLC herkent hem echter wel.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes
Georgette
 
Probeer deze te achterhalen met gspot
 
Bedankt! Er staat in dat programmatje file type: ASF. Weet je (of iemand anders) nu ook welk programma ik kan gebruiken om het om te zetten naar een ander type en naar welk type ik dat dan het beste kan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan