Internet valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silpher

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
83
Hallo,

Ik heb een heel irritant probleem, mijn internet doet het regelmatig niet.
Ik heb dit probleem sinds misschien een week;
Ik zet mijn PC aan, het internet doet het niet, na een tijdje geklooi door mijn modem stekker eruit te trekken en die van mijn router en bij mijn netwerkcentrum op een paar opties te drukken begint hij meestal te komen, Maarja dan begint hij meestal met de 1e kwartier aan en uit te gaan(de internet), dan meestal na een tijdje stopt hij en blijft het internet gewoon aan.
Maar wanneer ik mijn PC uitzet, en weer opstart doet hij het meestal niet meer, dan begin ik weer van begins af aan.
En mijn Wi-fi doet het ook opeens niet meer, ik weet niet of het door het geklooi kom ofzo maarja:p.
Kan iemand mij misschien helpen aub? bvd
(Ik weet niet zeker of dit bericht hier moet of bij Netwerk>Routers want ik weet niet waar het probleem aan licht:eek:)
 
probeer eens de knop op je modem 15 seconden in te houden als het goed is werkt alles nu weer ( of 15 sec stekker eruit als er geen knop opzit)
 
Ja heb ik al geprobeerd, maar dat loste het probleem ook niet op:(
 
als internet weg is naar start configuratiescherm -> netwerk en internet -> netwerkcentrum ->status weergeven -> probleem vaststellen kijk een was je dan krijgt.
 
(Heh-heh eindelijk internet terug)
bgzfac.jpg

Dit is wat ik krijg, ik probeer alle opties maar er komt gewoon hetzelfde te staan:(
 
Kan iemand mij ajb helpen, het begint nu echt een probleem te worden:confused:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan