Firewall router uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk Thijs, zoals bekend is dit niet echt mijn vakgebied.

Heb wel dit gevonden, als ik daarmee help:

MH3 is using capcom servers no Nintendo servers
 
Ik heb in het proces ook uitgebreid bij de Capcom support-sites gecheckt, maar ook daar wordt nergens vermeld welke poorten er nodig zijn. Verder werden in andere discussiedraden ook de oplossing van DMZ/Exposed Host genoemd, maar ik hoopte dat er toch een gewone portforward manier mogelijk zou zijn.
Ik leid uit mijn en de topic-starter's onderzoekingen toch echt uit af dat er willekeurige poorten worden gebruikt waar ik (zoals je merkt) grote principiële bezwaren tegen heb, maar wat we toch moeten accepteren in dit geval.

Geluk bij een ongeluk is dat de Exposed host hier niet een pc/laptop is (met mogelijk veiligheidsproblemen in Windows) maar een spelconsole apparaat.

Tijs.
 
Eerst werkte het niet, maar nadat ik de ports die ik eerder geforward had, heb weggehaald werkt het wel!
Super bedankt voor jullie hulp, met name Tijs!
 
Fijn dat het nu werkt. :thumb:

Nu je probleem is opgelost, graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan