Geluid doet het niet van laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauraboot

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2010
Berichten
7
Hoi allemaal

Ik heb een acer laptop extensa 5220 en sinds een paar dagen doet het geluid het niet meer, ik heb al gekeken of ik systeemherstel kan doen maar daar kan ik niet terug in de tijd mee. En bij apparaatbeheer staan allemaal gele tekentjes.

Ik moet wel zeggen heb eergister of die dag daarvoor dingen bij progamma's en onderdelen verwijderd dus waarschijnlijk heb ik het verkeerde verwijderd.

Kan iemand mij helpen?
 
Dat is dan toch op de acer site en dan drivers downloaden? Daar is hij nu mee bezig maar weet niet wat ik moet doen als dat klaar is.
 
WELKOM OP HELPMIJ...

Idd op de site van Acer bij je juiste type en OS de drivers downloaden.Dit zijn .zip bestanden.Die dien je dan eerst "uittepakken" en dan de exe daarvan opzoeken.Je geeft aan dat je meerdere uitroeptekens hebt.Mijn advies is om eerst de chipset driver te instaleren en na een herstart van je laptop de audio driver.Daarna kan je kijken of er nog uitroeptekens blijven staan.Dan zal je daarvan ook de drivers moeten herrinstaleren..
 
Laatst bewerkt:
Of in apparaatbeheer rechts klikken bij de gele uitroeptekentjes en kiezen voor stuurprogramma's bijwerken.
 
Ik heb nu die chipset gedownload en dan krijg ik te zien als ik hem aanklik uitpakken in en wat moet ik dan doen?

Als ik op die tekentjes klik en dan krijg ik te zien dat de hardware niet geinstaleerd is omdat de benodigde software niet is gevonden.

Snap er echt helemaal niks meer van :(
 
erop klikken, uitpakken in een map naar keuze
Ga naar de map die je gekozen hebt.. selecteer de setup (.exe) laat die even uitdraaien.
Zodra hij om een herstart vraagt.. Je laptop herstarten.
 
Alles gedaan wat jullie zeiden maar hij doet het nog steeds niet. Ga morgen maar weer verder puzzelen.
 
Nee, dat is echt de oplossing niet, ook dan moet je daarna alle drivers installeren
 
Alles gedaan wat jullie zeiden maar hij doet het nog steeds niet. Ga morgen maar weer verder puzzelen.

Nu heb je dus alleen de chipset geinstalleerd.
Download nu eens de audio driver van de Acer website. Installeer die en herstart je laptop.
 
WELKOM OP HELPMIJ...

.Mijn advies is om eerst de chipset driver te instaleren en na een herstart van je laptop de audio driver.Daarna kan je kijken of er nog uitroeptekens blijven staan.Dan zal je daarvan ook de drivers moeten herrinstaleren..

:rolleyes::D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan