Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vint

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
18
Hallo,

Daar ik een presentatie over big brother ga geven en er een mooi introducerend filmpje over bestaat, zou ik dit filmpje graag in mijn powerpoint plaatsen. Het is echt een flash filmpje op de endemolsite. Dit filmpje heeft geen url.
Heeft iemand een idee hoe ik dit toch in Powerpoint 2003 krijg? Of is het gewoon een beschermd filmpje en is er geen mogelijkheid tot invoegen?

Ik hoor het wel.

M.v.g,

Vincent
 
Dankjewel voor je reactie!

Lukt echter niet.


De twee links die ik als .swf krijg op die endemol site zijn de volgende

<param name="movie" value="/static/flash/FLVPlayer_Progressive.swf" />
<embed src="/static/flash/FLVPlayer_Progressive.swf"

Dit heb ik in het bron bestand gevonden. Degene die als eerste reageert op de pagina die jij in je antwoord als link hebt gezet, geeft aan dat ik hieriets mee moet doen, maar het is mij best onduidelijk.

Kun je mij verder helpen?

De andere oplossingen die zij gaven kreeg ik niet voor elkaar, want schijnbaar komen er van deze site geen tijdelijke bestanden in de Temporary I map...

Alvast bedankt!
 
Dit is misschien een duidelijkere omschrijving van de vraag

Hallo,

Ik heb mijn vraag al bij een ander topic staan, maar als ik hem hier zet is het gerichter. Daarnaast is mijn vraag al veranderd.

Er staat op de site endemol.com een introductiefilmpje over bigbrother. Dit is met flash gemaakt en heeft geen url. Nu heb ik twee .swf files in het bronbestand gevonden:

<param name="movie" value="/static/flash/FLVPlayer_Progressive.swf" />
<embed src="/static/flash/FLVPlayer_Progressive.swf"

Ik heb deze op de manier gedaan, zoals de eerste in dit topic heeft verteld hoe ik dat moest doen.

Deze link staat nu opgeslagen in een kladblok en heb er ook een Html bestand van gemaakt
<a href="http://www.endemol.com/swf/FLVPlayer_Progressive.swf"</a>

Ik krijg als ik hierop druk een witte site te zien.

Toen ik hiermee klaar was, dacht ik ook in dit topic een tutorial te vinden om hem in te voegen in powerpoint. Dat is me echter niet gelukt, want de link deed het niet meer. Daarnaast weet ik niet of ik het goed gedaan heb.

Kan iemand mij helpen?!

Alvast bedankt!

Vincent
 
Eigenlijk ben ik ook een leek op dit vlak, maar moest je nu echt geen andere oplossing vinden, kan je het filmpje ook nog altijd overopnemen, met programmatjes als hypercam kan je iets opnemen wat zich afspeelt op je scherm. Het klinkt wat onduidelijk, maar het is heel simpel, het neemt eigenlijk gewoon heel je scherm, of een bepaalde plaats op je scherm (naargelang wat jij instelt) op. Ik zou dit echter als laatste optie doen, want het vermindert de kwaliteit van het filmpje enorm, en ook komt er dan linksboven hypercam op het filmpje te staan.

Moest je het toch zo willen proberen kan je hypercam hier vinden : http://www.hyperionics.com/hc/downloads.asp

Kies één van de servers, sla het op of voer het uit, naargelang welke browser je hebt, en installeer het, daarna start je het op en is de rest duidelijk :)

EDIT: Zou je me eventueel de link waar het filmpje dat je wilt kunnen doorgeven? Dan vind ik mss een manier en kan ik het eventueel doorsturen of uitleggen ;)
 
Laatst bewerkt:
http://endemol.com/programme/big-brother

Daar staat het filmpje. Zou mooi zijn als het lukt. Hierin wordt het programma goed voorgesteld en het mooiste is om dit in de presentatie te krijgen. Lukt dit niet, dan toon ik het gewoon op internet.

Dankjewel voor je uitvoerige hulp!

Groet

Vin
 
Ik moet nu weg, maar probeer er morgen eens naar te kijken, zo leer ik zelf ook nog wat bij. Probeer zeker zelf ook nog wat te zoeken via Google. Misschien vind je de oplossing zelf wel :) Maar ik kijk er vast en zeker morgen eens naar. Desnoods doen we het met hypercam ;)
 
Is goed. Ja ik heb al best lang zitten klooien met die SWF file. Maar morgen ga ik het zeker nog proberen. Ik heb het al proberen op te nemen met mijn gsm en opzich was dat zo slecht nog niet. Het enige probleem daarmee is dat het een mp4 file is en het converteren naar avi is niet goed gelukt.
 
Heb zelf gezocht en ook niet echt een oplossing gevonden. Ik heb het dan maar geprobeert met Hypercam, en die kwaliteit is bij mij zeker degelijk, als je echt geen andere oplossing vind, is dit ook wel te doen :)

PS.: Als je het met Hypercam doet, wordt het als een .avi file opgeslagen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan