site voor muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefoonoplader

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
Berichten
46
hoi,

weet iemand mischien een website waar je muziek op kan luisteren maar waar dan geen videoclips bij zijn
ik wil het namelijk op mn dsi proberen :p
en die kan geen videoclips afspelen.
 
Ik ga geen illegale links geven en dan al je zal flash player nodig hebben
 
Geen idee of je die goed in beeld krijgt op een DS, maar je zou GrooveShark kunnen proberen.
Ik neem aan/hoop dat die site verder helemaal legaal bezig is.

Tijs.
 
Geen idee of je die goed in beeld krijgt op een DS, maar je zou GrooveShark kunnen proberen.
Ik neem aan/hoop dat die site verder helemaal legaal bezig is.

Tijs.
Heeft geen zin, de DS ondersteunt geen Flash dus ook groefhaai zal niet werken.
 
umm staat er niet dat ik geen videoclips wil dat staat er omdat het geen flash player ondersteunt

en muziek op internet is toch niet illegaal , je download het niet ofzo.
 
Hmmm...in computerbladen worden radiowebsites vaak getipt, bijv. Spotify (onlangs gratis geworden) en Grooveshark in Tips&Trucs 6/2010. Ik neem aan dat die websites rechten betalen anders zouden die Brein of Buma/Stemra toch wel piepen?
Hier nog een ouwe rocker http://www.tropicalglen.com/index.html maar of die "flash" is, weet ik niet.
 
umm staat er niet dat ik geen videoclips wil dat staat er omdat het geen flash player ondersteunt
Grooveshark biedt ook geen videoclips, alleen muziek. Helaas voor jou is de site echter opgebouwd met flash. Trouwens, als ik even op de site van nintendo kijk dan zie ik het volgende.
Websites using unsupported file types will not display properly. Because it is not possible to download and install any plug-ins for the Nintendo DSi Browser, it is not possible to display file types that require a plug-in. Incompatible file types include:
Flash
All video types (.mpeg4, .avi, .wmv, etc.)
All audio types (.mp3, .wma, etc.)
Java
.PDF
Dus ik denk dat je wel kunt ophouden met zoeken. De DS is simpelweg te beperkt om muziek af te kunnen spelen.

@minal: ja, ook die site gebruikt flash voor de audio.
 
Laatst bewerkt:
Grooveshark biedt ook geen videoclips, alleen muziek. Helaas voor jou is de site echter opgebouwd met flash. Trouwens, als ik even op de site van nintendo kijk dan zie ik het volgende.

Dus ik denk dat je wel kunt ophouden met zoeken. De DS is simpelweg te beperkt om muziek af te kunnen spelen.

o okey, bedankt voor het opzoeken van al die dingen :).
 
Ja als je een mp3 speler of mediaspeler wil moet je ook geen DS nemen, dan kan je beter een iPod touch kopen, die kan alles afspelen en ook veel (gratis) spelletjes.




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
iTunes doet dat netjes voor je :thumb:
Juist... dus ipods kunnen nog altijd níet met flac/wmv omgaan.

Niet iedereen wil apple software installeren.
(al was het alleen maar omdat het graag ongenode gasten meebrengt)
 
Juist... dus ipods kunnen nog altijd níet met flac/wmv omgaan.

Niet iedereen wil apple software installeren.
(al was het alleen maar omdat het graag ongenode gasten meebrengt)
Wat een onzin, gebruik al jaren iTunes en nog nooit problemen gehad en ongenode gasten heb je zeker geen last van.
De iPod touch is een prima apparaat, wat alles kan afspelen.
 
Wat een onzin, gebruik al jaren iTunes en nog nooit problemen gehad en ongenode gasten heb je zeker geen last van.
Nee? De laatste keer dat ik itunes uitprobeerde probeerde Safari mee te liften, ben ik niet van gediend. Ik hou er sowieso niet van als een stuk hardware mijn softwarekeuze probeert te bepalen.

De iPod touch is een prima apparaat, wat alles kan afspelen.
WMA en Flac dus niet. Ja, itunes kan het omzetten, maar dan zijn het dus geen wma/flac meer.

Maar goed, Telefoonoplader heeft z'n antwoord dus ik laat dit draadje verder rusten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je uit je droom helpen:

De DSi browser ondersteunt sowieso geen Flash + hij ondersteunt GEEN geluid.
 
Alle muzieksites werken met flash... Maar online radioluisteren is wel een optie met de DSi of muziek van de pc op de DSi zetten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan