windows movie maker, slow motion en knippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijn94

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
61
hallo,

ik ben wat aan het proberen met mijn camera en ik vroeg me af hoe ik bij windows movie maker filmpljes in slow motion kan af spelen?
en ook hoe ik stukjes er uit knip.

weet iemand hoe je dat doet?
alvast bedankt.

Mvg,

Marijn
 
Hallo,

Ik werk zelf ook met windows movie maker en vind het een heel handig programma.
Om filmpjes in slow motion af te spelen, zal je eerst het filmpje moeten plaatsen. Vervolgens klik je op video-effecten weergeven en klik je onderaan op vertragen half en sleep je deze in de balk waar het filmpje staat in het filmpje. Dan zal het filmpje half vertraagd worden. Om het filmpje dan nog eens voor de helft van de helft te vertragen, kun je hetzelfde nog een keer doen.
Het stukjes eruit knippen is nogal ingewikkeld. Je moet steeds het filmpje opnieuw inbrengen en dan tot het goede moment het verkeerde deel verwijderen. Zo kun je wel stukken eruit knippen

Groeten,

Jorb
 
oke dan,

wat is er wel gelukt, en wat niet.

grtz bjorn:thumb::thumb:
 
kippen

Hallo,

Ik werk zelf ook met windows movie maker en vind het een heel handig programma.
Om filmpjes in slow motion af te spelen, zal je eerst het filmpje moeten plaatsen. Vervolgens klik je op video-effecten weergeven en klik je onderaan op vertragen half en sleep je deze in de balk waar het filmpje staat in het filmpje. Dan zal het filmpje half vertraagd worden. Om het filmpje dan nog eens voor de helft van de helft te vertragen, kun je hetzelfde nog een keer doen.
Het stukjes eruit knippen is nogal ingewikkeld. Je moet steeds het filmpje opnieuw inbrengen en dan tot het goede moment het verkeerde deel verwijderen. Zo kun je wel stukken eruit knippen

Groeten,

Jorb

voor het juiste stukje eruit te knippen, kan je ook de knop 'splitsen' gebruiken, dees vind je onder het scherm van je filmpje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan