iTunes aankopen direct op iPod Touch downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JobNij

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Berichten
190
Ik zit al een poosje met een probleem dat, wanneer ik bepaalde applicaties wil downloaden, ik de melding 'uw aanvraag kan niet worden voltooid' krijg. (Ik kan de apps wel downloaden/kopen op de computer).
Nu is mijn vraag: is er een mogelijkheid om de aankopen van mijn account direct te installeren op mijn iPod (ik weet dat er zo'n mogelijkheid is binnen iTunes) ??

Of nog liever: is er een mogelijkheid om van de melding 'uw aanvraag kan niet worden voltooid' af te komen.

Xtra info:
iPod Touch 3e Gen, softwareversie 3.1.3
Laatste versie iTunes
Het gaat (nu) om de Roland-Garros app

Alvast heel erg bedankt!

Job

Ps. syncen met de computer is op dit moment niet mogelijk, ik heb namelijk mijn pc gedualboot met vista en windows 7, omdat vista steeds vast loopt. Alle gegevens staan nog op Vista, en ik heb ze nog niet overgezet (windows 7 schijf is te klein...)
 
Op je iPod Touch zit ook een App Store-app

Wat gebeurt er wanneer je vanuit daar je aankoop probeert?
 
Als je bedoelt dat ik in mijn iPod nog een keer datzelfde programma moet kopen, dan krijg ik dus dat probleem met 'uw aanvraag kan niet worden verwerkt' anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan...
 
Edit: als ik in een mailtje met een aankoop naar beneden scroll, en dan op "aankoophistorie" klik, opent de iTunes app zich, maar krijg ik de melding: "verbinding met iTunes store mislukt".
Internet, iTunes app, AppStore app werken wel gewoon, alleen bij de aankoophistorie krijg ik dus de melding
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt alsof je niet bent ingelogd op je iPod met je iTunes account.

Onder "Instellingen > Store" kun je dat controleren
 
Ik ben zeker wel ingelogd, want ik kan gewoon 99% van de apps downloaden, behalve bijvoorbeeld die Roland-Garros app, en bijvoorbeeld ook een of andere drum pad app (waarvan ik een aanbiedeing kreeg binnen een andere drum app). De rest kan ik wel allemaal gewoon downloaden. En via instellingen --> store zie ik ook gewoon mijn eigen acc staan
 
heb ik net gedaan, maar nog steeds geen succes.

ff een vraagje: kan jij wel de roland-garros app (gratis) vinden binnen de app-store van je iPhone/iPod? Dat zou in ieder geval al helpen bij de vraag of het aan de (Nederlandse) app-store ligt, of dat het aan mij(n iPod) ligt.
 
Zou je even willen proberen om naar http://www.rolandgarros.com/en_FR/index.html te gaan (op je iPhone/iPod) en dan op de advertentie aan de rechterkant (die van de iPhone app) te klikken. Ik ben benieuwd of je dan dezelfde melding krijgt. Als dat zo is, dan ga ik in het weekend even bij de apple retail store langs, want dan light het waarschijnlijk niet aan mijn iPod.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan